вівторок, 20 березня 2012 06:00

"Нарушения есть в каждом супермаркете"

15 грудня о 12.03 технолог Київського управління у справах захисту прав споживачів Вікторія Кальдіна кладе на касу супермаркету "Перехрестя" на вул. Вишгородській, 45, дві 500-гривневі купюри. Забирає решту, чек і голосно каже:

— Только что произошла закупка продуктов на их проверку. Купили товар на 800 гривен. Специально паковали в разные пакеты. Вот здесь простроченные продукты, здесь — где не соответствует их вес с тем, который пробивают в чеке, — показує охоронцям і касирам на два пакети.

Біля виходу починає витягувати та показувати придбані продукти. Дістає банку сирного мусу.

— Подивіться, кришечка аж здулася. Товар прострочений на декілька днів. А ось банани, вони вже почали гнити, але їх далі продають.

Витягує з пакета ковбасу салямі та показує на упаковку.

— Її вага — 375 грамів. А на ціннику магазину — 385. Так само на упаковці з помідорами — вага одна в ціннику і зовсім інша в чеку, — пояснює людям, що зібралися навколо неї.

Два пакети продуктів лежать у візку. В одному — твердий сир, м'ясо в пластиковій упаковці, зелень, фарш і коробка з сухим дитячим харчуванням. У другому — великий торт, тістечка, печиво у пластикових коробках, зефір. Частину зіпсованих продуктів вилучать із продажу та утилізують, інші — повернуть виробнику. У присутності власників супермаркету складають акт.

— Мы за 10 дней предупреждаем о проверке. Нарушения есть в каждом супермаркете. Больше всего — это простроченный товар, несоответствие ценников на товаре и цены в кассовом аппарате, обваживание покупцов. Здесь после контрольной закупки сотрудники магазина начали быстро менять цены на кассе и на товаре, — каже Констянтин Соляник, голова Головного управління у справах захисту прав споживачів Києва. — Власник супермаркету для початку повинен оплатити штраф у розмірі 170 гривень. При повторній перевірці — уже 500. Хоча великі супермаркети готові платити такі гроші кожен день.

Із початку року в міське УЗПС звернулися близько 500 киян. Торік було 5 тис. заяв. Найбільше скаржилися на неякісні продукти харчування, ліки, взуття та на обслуговування.

— При покупках завжди дивлюся на строк годності. Маємо малу дитину, то боїмося отравити себе та її, — каже відвідувач магазину Іван Пилипенко, 27 років. — Товар вибираю тільки за порадами друзів, а те, що викликає підозру, — ніколи не куплю. Зараз поддєлок розвелося багато.

Зараз ви читаєте новину «"Нарушения есть в каждом супермаркете"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути