вівторок, 09 лютого 2016 07:45

Київ не має плану оновлення громадського транспорту

Автор: фото надане Христиною Морозовою
  Активістка, яка досліджує проблеми громадського транспорту, Христина Морозова: ”­Приватні перевізники часто їздять за договорами, які вже недійсні”
Активістка, яка досліджує проблеми громадського транспорту, Христина Морозова: ”­Приватні перевізники часто їздять за договорами, які вже недійсні”

— У cтолиці не вміють доглядати за транспортом. Немає якісного сервісного обслуговування. Тому трамваї, автобуси і тролейбуси їздять із розбитими лампочками й вибитими шибками, часто ламаються, — каже 25-річна активіст Христина Морозова. Вона досліджує проблеми громадського транспорту.

— Для Києва звична практика, коли водії ремонтують трамваї за власний рахунок. Часто буває і так, що один робочий автобус розбирають, аби полагодити інші. Фахівці надовго в Київпас­трансі не затримуються. Хоч і мають 5 тисяч гривень зарплати, але виплачують її невчасно.

Яка склалася ситуація із закупівлею техніки?

— Поширена практика — прописувати тендери під конкретного виробника. Нещодавно трамваї української компанії "Татра — Юг" закупили за завищеною у два з половиною рази ціною. Пару років тому вони були значно дешевші. Але відтоді в них нічого не змінилося, до курсу долара вони не прив'язані. Кажуть, на новий транспорт немає грошей. Але існує безліч міжнародних програм, за якими його для міста можна купити значно дешевше чи в розстрочку. Так робила Вінниця.

Крім того, Київ не має чіткого плану оновлення громадського транспорту. Ніхто не знає, скільки нам потрібно тролейбусів, трам­ваїв і автобусів, аби змінити застарілу техніку. Зазвичай її купують під вибори.

Як вийти з цієї ситуації?

— Найперше — треба вирахувати кількість потрібного для міста транспорту. Для цього слід упорядкувати маршрути за принципами зручності й ефективності. Багато з них не змінювалися з радянських часів і втратили актуальність. Також необхідно сформувати чіткий графік руху й навести лад із приватними перевізниками. Бо часто їздять за договорами, що не є дійсними. Дублюють маршрути громадського транспорту, через що місто не отримує прибуток.

Чому цього досі не зробили?

— Бо владу не цікавить продуманий розвиток громадського транспорту.

Зараз ви читаєте новину «Київ не має плану оновлення громадського транспорту». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 35413
Голосування Які умови миру і зупинення війни для вас прийнятні
  • Відмова від Донбасу, але вивід військ РФ з усіх інших територій
  • Замороження питання Криму на 10-15 років
  • Відмова від Криму і Донбасу за умови надання гарантій безпеки від Заходу щодо всіх інших територій
  • Зупинка війни по нинішній лінії фронту
  • Лише повне відведення військ РФ до кордонів 1991-го
  • Ваш варіант
Переглянути