У московському метро висять плакати із зображенням консервних бляшанок із надписом "Американське сало". Автори проекту — "Воїни креативу". Це група російських політтехнологів та спеціалістів із піару. Мета кампанії — створити у людей негативний образ США та політики президента Віктора Ющенка. На це планують витратити $9 млн.
На інтернет-сторінці "Воїнів креативу" пояснюють, що спілка захищає національні інтереси Росії. У розділі "Наші проекти" розповідають: "Американське сало" створили ще 2004 року спеціально для штабу тодішнього кандидата у президенти Віктора Януковича. Йому пропонували цілу кампанію з дискредитації американських продуктів та самого Ющенка. План був такий: у США мали закупити дешеве сало і розрекламувати його в Україні. Тоді б, мовляв, пересічні громадяни подумали, що коли переможе Ющенко, в Україну з Америки завозитимуть усе, навіть сало. Це викликало б обурення серед населення і посприяло перемозі Януковича. Проте, пишуть "Воїни", Янукович відмовився від проекту, тому й програв на виборах.
На сайті пояснюють: тепер "Американське сало" запускають до наступних президентських виборів в Україні. Спочатку реклама висітиме у Росії, пізніше кампанію поширять і на Україну.
Коментарі
24