Ексклюзиви
Вівторок, 10 лютого 2009 16:55

Янукович програв через сало

У московському метро висять плакати із зображенням консервних бляшанок із надписом "Американське сало". Автори проекту — "Воїни креативу". Це група російських політтехнологів та спеціалістів із піару. Мета кампанії — створити у людей негативний образ США та політики президента Віктора Ющенка. На це планують витратити $9 млн.

На інтернет-сторінці "Воїнів креативу" пояснюють, що спілка захищає національні інтереси Росії. У розділі "Наші проекти" розповідають: "Американське сало" створили ще 2004 року спеціально для штабу тодішнього кандидата у президенти Віктора Януковича. Йому пропонували цілу кампанію з дискредитації американських продуктів та самого Ющенка. План був такий: у США мали закупити дешеве сало і розрекламувати його в Україні. Тоді б, мовляв, пересічні громадяни подумали, що коли переможе Ющенко, в Україну з Америки завозитимуть усе, навіть сало. Це викликало б обурення серед населення і посприяло перемозі Януковича. Проте, пишуть "Воїни", Янукович відмовився від проекту, тому й програв на виборах.

На сайті пояснюють: тепер "Американське сало" запускають до наступних президентських виборів в Україні. Спочатку реклама висітиме у Росії, пізніше кампанію поширять і на Україну.

Зараз ви читаєте новину «Янукович програв через сало». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

24

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 4256
Голосування Чому президент Зеленський погодився на "формулу Штайнмаєра"?
  • Хоче швидких перемог для себе і не розуміє наслідків для країни
  • Робить це через тиск європейських партнерів
  • Піддався Росії
  • Це зрада і немає, чого обговорювати
  • Ще не все пропало, ситуацію можна виправити
  • Ваш варіант у коментарях
Переглянути
Погода