середа, 20 лютого 2008 16:54

"Ювентус" продає назву стадіону

Керівництво італійського "Ювентуса" шукає компанію-спонсора, яка готова була б купити за 50 000 000 євро назву стадіону "Делле Альпі".

Як повідомляє La Gazzette dello Sport, основними претендентами вважаються бренди "Кока-Кола", "Майкрософт" і "Соні".

Така практика досить поширена серед європейських клубів - взяти, наприклад, ті ж ПСВ ("Філіпс"), "Арсенал" ("Емірейтс"), "Баварія" ("Альянц Арена"), "Болтон" ("Рібок").

Football.ua



Зараз ви читаєте новину «"Ювентус" продає назву стадіону». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 4166
Голосування Чи підтримуєте те, що українські спортсмени зі зброєю захищають нашу країну від вторгнення РФ?
  • Так. Це - громадянський обов'язок, а частина з них ще й представляє клуби ЗСУ
  • Не зовсім. Вони мають прославляти Україну на спортивних аренах і закликати світ підтримувати нашу країну
  • Усі методи хороші. Головне - не бути псевдопатріотами, як Тимощук
Переглянути