Один зі світових лідерів із виробництва спортивних товарів, німецьке товариство "Puma", спільно з рекламним агентством "Grey London" заговорив мовою танцю, - пише "Pure magazine".
Ще до того, як з'явилися слова, тексти і твіти існувала мова тіла. Словник танцю, за допомогою якого можна перетворити вислови в рухи й опублікувати своє танцювальне повідомлення на власній сторінці в соцмережах, доступний на спеціальному сайті цього бренду: pumadancedictionary.com
Там показано, як танцюристи відтворюють понад десяток висловів. Серед них: "Я люблю жінок із серцем"; "Що ви носите на вечірці?"; "Чи будеш моєю дівчиною?"; "Хто-небудь знає, як їздити на велосипеді?"; "Якщо хочеш спати - в моєму ліжку є місце"; "Приходь до мене на хату і замовимо піцу".
Трейлер проекту виглядає так:
Коментарі
1