У місті Вишгород Київської області в магазині "ЕКО Маркет" стався мовний скандал.
Про інцидент повідомив користувач соцмережі Facebook Oleh.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Щомісяця троє людей судяться за мову
"ЕКО Маркет" під Києвом. Касир Юхименко починає ставити мені питання на іноземній мові, я прошу українською, на що вона різко відмовляє. Я повідомляю, що вона порушує закони України, за якими обслуговування/надання інформації за замовчуванням має відбуватися українською мовою. Вона нахабно говорить, що "я не понимаю украинский. И вообще я русская". Я прошу покликати адміністратора і книгу скарг. Адміністратор не приходить, за касира намагається заступитися охоронець-жінка, яка знову ж таки в різкій формі заявила, щоб я не затримував тут людей. Хоча я нікого не затримував, пробив весь товар і заплатив карткою", - написав чоловік.
Адміністратор закладу, яку викликав покупець, не представилася і розмовляла на підвищених тонах.
"Книгу скарг" на моє прохання надавати відмовилася, пропонуючи її мені самому шукати по магазину. Довелося викликати поліцію. Приїхали швидко, за хвилин сім. Але на місці не захотіли з'ясовувати, де знаходиться "Книга скарг", і чому мені відмовили в цьому праві співробітники магазину відомої мережі. Пропонували проїхати в райвідділ для оформлення заяви, на що я категорично відповів відмовою. Хто тут потерпілий, вибачте? І дружина з маленькою дитиною вже зачекалися у машині. Все ж прийняли заяву на місці".
Користувачів мережі обурила поведінка касира. Більшість підтримали чоловіка.
Італієць 55-річний Фабріціо Коше відкрив кав'ярню "Фабріціо" в центрі Запоріжжя. Поставив умову — обслуговувати клієнтів українською мовою. Персонал звільнився.
Коментарі
4