Інженери Facebook придумали інструмент штучного інтелекту, який відкриває закриті очі людей на фотографіях.
Це перша технологія такого роду, яка фіксує неконтрольоване миготіння, пише Mashable.
Розробники натренували нейромережу розпізнавати закриті очі на фотографіях і замінювати їх придатними відкритими очима. А потім ретушувати результат. При використанні нейромережі очі не виглядають вирізаними з іншого зображення, без очевидних зшивок і розбіжностей кольорів.
Щоб натренувати штучний інтелект, потрібні були 2 млн 2d-зображень. Серед них майже 200 тис. окремих людей, у яких було принаймні по одній фотографії з відкритими очима. Також використовували фотографії знаменитостей.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Facebook встановлює жорсткіші правила розміщення політичної реклами
У процесі навчання система навчилася розпізнавати колір і форму очей. А також враховувати різні чинники, наприклад, позу людини і освітлення.
Без додаткового навчання нова нейромережа може стати аналогом "трохи расистської" технології від Nikon. Цю технологію створили ще 2010 року. Вона мала визначати, хто на знімку моргнув. Але у програми було безліч помилкових спрацьовувань для знімків людей зі східної Азії.
З 26 червня у Messenger для iOS і Android з'явиться відеореклама з автоматичним відтворенням. Раніше у програмі була лише звичайна реклама. Тепер вона стане нав'язливішою.
Коментарі