середа, 24 червня 2009 16:34

Неандертальці знали спосіб консервування м"яса

Неандертальці висушували шматки великих тварин для перенесення їх на великі відстані.

Про це свідчить нове дослідження середовища існування неандертальців.

Знахідки допомогли пояснити як первісні люди могли перевозити м"ясо на далекі відстані без псування, так само як зберігати його у суворих умовах північної Європи.

Згідно з дослідженнями, які були опубліковані в Археологічному журналі, неандертальці також носили власноруч зроблений одяг.

Вони брали одну або дві шкіри, згортали іншу шкіру про запас для подальшого вироблення взуття. Шкіри зшивали шкіряними смужками.

Сліди від зубів первісних людей показують, що вони жували шкіру для її пом"якшення. Це було важливим елементом для подальшого виробництва одягу", - зазначив Бент Соренсен, дослідник Департаменту навколишнього середовища Роскілського універсітету.

Автор дослідження Соренсен підкреслив, що пошиття вбрання у такий спосіб не ставить неандертальців нижчими за людину як вид (Homo genus).

Проаналізувавши умови життя неандертальців, вчений вирахував скільки було потрібно їжі тодішнім неандертальцям для щоденного існування та полювання.

Соренсен упевнений що групі неандертальців було потрібно близько 800 кілограмів м"яса на місяць або на два, це приблизно один мамонт або інша велика тварина.

Кістки тварин та кам"яні знаряддя полювання свідчать про те, що неандертальці полювали далеко від дому, тому вони повинні були "законсервувати" м"ясо для його "транспортування" протягом 14 або 16 днів.

За матеріалом: Discovery