субота, 04 грудня 2010 13:39

Генетики пояснили подружню зраду

Генетики частково виправдали зрадників. Виявляється, невміння зберігати вірність в подружніх стосунках визначається особливостями ДНК.

Учені з Державного університету Нью-Йорка з'ясували, що один і той же ген відповідає за ступінь вірності людини, а також схильність до алкоголізму і гемблінгу (захоплення азартними іграми).

"Люди, у яких виявляється певний варіант гену DRD4, виявляються менш вірним подружжям, ніж ті, у кого його немає", - повідомив автор відкриття, доктор Джастін Гарсія.

Фахівці вивчили генетичний матеріал і докладну історію особистого життя 181 молодої людини і виявили, що наявність DRD4 в два рази підвищує схильність до випадкових сексуальних зв'язків. Даний ген кодує один з чотирьох можливих рецепторів допаміну, який є одним з найпоширеніших нейромодуляторів - біологічно-активних речовин, що стимулюють роботу нервової системи. Він також бере участь в контролі рухів, формуванні емоційних відповідей, здатності відчувати ейфорію і біль. З порушеннями кодування таких рецепторів і різною сприйнятливістю клітин до допаміну і пов'язують різні особливості поведінки і навіть захворювання.

Близько місяця тому учені з Каліфорнійського університету в Сан-Дієго повідомили про те, що ДНК може визначати і політичні пристрасті людини. Так, люди з певним варіантом того ж гену DRD4 з більшою ймовірністю стають лібералами в дорослому віці. Проте це справедливо лише в тому випадку, якщо люди вели активне соціальне життя в підлітковому віці, підкреслили американські фахівці.

Утро.ру