![Перегон Хрещатик - Університет. Покинутий наприкінці 80-х у процесі будування станції "Театральна" та Сирецько-Печерської гілки. Рейки демонтовано](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/436/436783_1_w_570.jpg?v=0)
![Елемент цивільної оборони - герметичні двері](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/436/436783_2_a_135_100.jpg?v=0)
![Під гратами спуск на Сирецько-Печерську гілку. Трохи далі видно сходинки - це звід станції «Золоті Ворота» прорізується в покинутий перегін.](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/436/436783_3_a_135_100.jpg?v=0)
![Службово-сполучна гілка (ССГ). Службова гілка метро, ??де сходяться три діючі гілки київського метрополітену](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/436/436783_4_a_135_100.jpg?v=0)
![Службово-сполучна гілка (ССГ)](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/436/436783_5_a_135_100.jpg?v=0)
В мережу потрапили фотографії Київського метрополітену з того ракурсу, який, зазвичай недоступний для звичайних пасажирів. Фото та коментарі до них розмістив у своєму блозі один з користувачів.
Київський метрополітен почав будуватися 1960 року . Це вид транспорту підвищеного ризику та смертельно небезпечний для сторонніх. Тому тунелі метрополітену зазвичай надійно охороняють від надміру цікавих людей.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Донецький метрополітен буде наземний
Автор фото просить не повторювати зроблене ним та застерігає, що візит до тунелів метрополітену недосвідчених шукачів пригод може бути небезпечним.
"Наполегливо раджу не повторювати те, що ви побачите на фото. Напруга у контактній рейці - 825 вольт постійного струму", - пише автор.
×
Коментарі
14