Ексклюзиви
Середа, 24 березня 2021 11:56

7 переваг контекстної реклами для вашого бізнесу
5

 

Контекстна реклама в Google приносить прибуток власникам сайтів вже понад 20 років. Чому успішні маркетологи світу створюють кампанії в Google Ads? Розглянемо 7 фактів, як контекстна реклама збільшує доходи від бізнесу в Інтернеті.

Перші клієнти приходять на сайт з самого початку кампанії

Посилання з'являється в рекламних блоках видачі не пізніше, ніж за добу після запуску. Вони розміщені під полем пошуку і внизу сторінки.

 

На перші три позиції у видачі припадає половина кліків. На сайті, що запустив кампанію, трафік і конверсія збільшуються з моменту публікації оголошення, продажі зростають.

Бюджет витрачається раціонально

Оплачуються дії користувачів – кліки на посилання. Відвідувачі заходять на сайт частіше, що збільшує шанси залучити клієнтів. Грамотне налаштування виключає нецільові запити і непідходящу аудиторію. Бюджет не "зливається" на випадкові кліки. Кількість тих, хто заходить на сайт "просто поглянути", зводиться до мінімуму.

Професійне просування

Контекстна реклама в Google дає максимальний результат, коли вона налагоджена професіоналами. Це видно на прикладі досягнень аналітиків і маркетологів компанії Star Marketing. Територія їхньої роботи – не лише Київ і вся Україна. Вони просувають сайти на ринках Європи і США. Фахівці Star Marketing успішно пройшли сертифікацію в Google Ads, Google Analytics, рекламують сайти 11 років, економлячи від 20 до 60% бюджету своїх клієнтів. Як вони це роблять? Вони розкажуть про це на безкоштовній консультації, яку можна замовити на офіційному сайті компанії.

 

Вимірний результат

У контекстній рекламі легко контролювати витрати і визначати, чи вигідна кампанія. Відстежується ефективний час показів, геолокація, аудиторія. Аналітика допомагає дізнатися, коли і де краще розміщувати оголошення, що дають зростання конверсії. Контроль витрат показує на що витрачаються кошти. Застосовуються ефективні кампанії, виключаються нерентабельні.

Зростає впізнаваність бренду

Оголошення знаходиться на перших позиціях, його бачить велика аудиторія. Якщо користувач не клікнув на посилання, він побачить його при наступному пошуку за таким запитом. У нього формується уявлення, що це вже знайомий бренд або назва компанії, довіра зростає, і він клікає.

Користувачі задоволені швидким вирішенням своїх завдань

Вони вводять запит у пошуку Google й відразу отримують відповідні результати в рекламній видачі. Перші позиції задовольняють потреби користувачів, тому що система Google показує контекстну рекламу, відповідно до ключових слів, які вони використовували. Клікнувши на оголошення, відвідувачі знаходять на сайті вирішення своїх завдань.

 

Ненав'язлива реклама

Оголошення показуються видачі Google у вигляді посилань. Вони виглядають звично і не сприймаються, як реклама. Сайт працює так само, як і веб-сервер майданчика з органічної видачі. Відвідувачів не переслідують банери і спливаючі вікна, інформація на веб-сторінках відповідає їхнім інтересам і потребам. Вони знаходять відповіді на питання і вирішення своїх завдань в процесі природного пошуку товарів або відомостей в Інтернеті.

Контекстна реклама швидко окуповується, залучаючи на сайт потенційних клієнтів. Вона економно витрачає бюджет. Плата знімається за кліки – дії користувачів, що виявляють зацікавленість. Реклама у вигляді пошукових посилань ненав'язлива, розміщена там, де її обов'язково побачить цільова аудиторія. Довірте налаштування рекламної кампанії в Google професіоналам, і отримуйте від неї максимум прибутку.

Зараз ви читаєте новину «7 переваг контекстної реклами для вашого бізнесу». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 11
Голосування Гурт Green Grey мав виступити на НСК «Олімпійський» на офіційному концерті до 30-річчя Незалежності. Зі списку запрошених викреслили після відео вокаліста Дмитра Муравицького, на якому критикує мовний закон. Що думаєте з цього приводу?
  • Пісня Green Grey "Под дождем" в 1990-х була реальним хітом, формувала сучасне обличчя українського шоубізнесу. Утискати російськомовних виконавців несправедливо
  • Артист, який дозволяє собі публічно ображати державну мову, не може брати участі у державних концертах
  • У 2000-х україномовні артисти не мали шансів пробитися в ефіри через політику власників більшості каналів – промосковських олігархів. Про це Green Grey не згадують
  • Музиканти досі не можуть зрозуміти, що їхня проблема взагалі не у мові. Популярність лишилася у 1990-х
  • Ганебно для рок-гурту перейматися офіційним визнанням чи ні державних органів. Реальний показник успіху - кількість переглядів у Ютубі чи Інстаграмі
  • Ваше ставлення до ситуації у коментарях
Переглянути