"У магазині "Полагросервіс" місяць тому продавали 16-відсоткову сметану, яку виклали на полицю за день до дати виготовлення, а 31 грудня — масло з датою виготовлення 3 січня. Видно, завод поставляє прострочені продукти з перебитою датою. Чи її спеціально ставлять на харчі, які швидко псуються, щоб довше можна було продавати?"
Людмила, 50 років, Полтава.
Працівники Лубенського молокозаводу кажуть, у супермаркет могли потрапити не повністю готові продукти.
— Уся кисломолочна продукція проходить технологічний процес дозрівання. Наприклад, сметана має охолодитися, пройти період створення згустку, щоб не була дуже рідка, — говорить технолог Лідія Миколаївна, 41 рік. — Але такі продукти на організм погано не впливають.
Перед дозріванням на упаковках одразу ставлять дату виготовлення.
— Це число, коли продукт буде готовий до продажу, — розказує 41-річна Юлія із відділу збуту.
— Можливо, через людський фактор його раніше відвезли в магазин. Аби такого не трапилося, зараз при завантаженні машини тричі перевіряємо дату виготовлення. Якщо все одно щось пропускаємо, просимо керівництво магазину щоби продукція постояла на складі, дозріла. Винним виносимо догану й штрафуємо.
В інспекції захисту прав споживачів Полтавщини розповідають, такі продукти можна повернути або обміняти.
— Неправдива дата на продуктах — це уведення покупця в оману, — вважає Олександр Волков, 44 роки. — Якщо в магазині відмовляються замінити товар, людина з чеком звертається до нас, ми перевіряємо крамницю й можемо її оштрафувати.
Коментарі