четвер, 13 січня 2011 18:33

Млинці печуть у крамницях

Автор: фото: Ірина РЕРІХ
  Продавчиня соціального магазину ”Ко-Ко” Людмила Хоменко готує млинці
Продавчиня соціального магазину ”Ко-Ко” Людмила Хоменко готує млинці

У Полтаві створюють мережу соціальних магазинів під брендом "Ко-ко". Хочуть там продавати товари лише від місцевих виробників без націнок. Крамниці будуватимуть у спальних районах, біля студентських гуртожитків.

— Відкрилися місяць тому. Люди приходять: "От нам сказали, хороший магазинчик тут. А що у вас є?" Та все, що потрібно. Крупи, риба, солодощі, соки. Асортимент великий, — показує на полиці Альона Ландар, продавщиця магазину "Ко-Ко" по вул. Леніна, 124.

Павільйон має три відділи — кондитерський, гастрономія, лікеро-горілчані вироби. На прилавках майже вся продукція полтавських виробників. Ковбаси — тамтешнього м'ясокомбінату, крупи й макарони зі Щербанів, молочні продукти торгової марки "Гармонія" з Лубен, борошно — полтавського хлібокомбінату. Місцевих горілки і пива немає.

Продукція до магазину надходить від виробників. Ціни на товари нижчі за ринкові. Наприклад, великий пакет макаронів коштує 5,22 грн, масло "Полтавочка" — 11,44 грн.

— Наші сусіди — великі супермаркети "Сільпо", АТБ і "Екомаркет". Конкуренція сильна, — продовжує Альона. — Пояснюємо людям, у таких супермаркетах цінники пишуть без ПДВ, а до чеку його додають. А в нас відразу бачиш, скільки заплатиш.

У приміщенні магазину працює кафетерій. Готують чай, каву, печуть млинці. Кажуть, рецепти збирали по селах Полтавщини у старожилів.

— Млинці робимо з м'ясом, сиром і грибами. Виходять дуже смачні, — розповідає продавщиця Людмила Хоменко. Наливає рідке тісто на розпечену сковороду. — Каву по-східному готуємо у спеціальних турках на розпеченому піску. Таку спробуй знайди в Полтаві.

Мережа магазинів "Ко-Ко" постійно розширює асортимент. Планують продавати мед полтавських пасічників, квашенину з діжок.

— Усі магазини роблять націнку, хто більшу, хто меншу. Наша задача, щоб товар попадав до покупця без посередника. Так ціна буде нижчою на 30, 40, а то й 50 відсотків, — пояснює Віталій Балихін, засновник мережі "Ко-Ко". — У цьому нам сприяє обласна влада.

У місті планують розширити мережу до 20 магазинів і відкрити супермаркет у центрі міста. Пенсіонерам продукти привозитимуть додому. Запровадять пластикові дисконтні картки зі знижками для постійних клієнтів.

Зараз ви читаєте новину «Млинці печуть у крамницях ». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

3

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути