Ексклюзиви
Четвер, 30 жовтня 2008 14:45

"Київстар" закликає не розмовляти по телефону за кермом

"Київстар" закликає не розмовляти по телефону за кермом

У жовтні цього року компанія "Київстар" розпочала другий етап соціального проекту "Мобільна культура" — програму "Мобільна культура за кермом".

— Мобільний телефон міцно увійшов у наше життя. Усі ми ним користуємося. Але, на жаль, культура користування мобільним зв"язком у нашій країні ще не розвинута. Як соціально відповідальна та прогресивна компанія, "Київстар" приділяє особливу увагу формуванню мобільної культури, — каже менеджер зі зв"язків із громадськістю Харківської філії компанії "Київстар" Світлана Немиро. — Саме тому наша компанія реалізує програму "Мобільна культура за кермом", мета якої — інформувати суспільству про небезпеку, яка виникає внаслідок користування телефоном за кермом.

Ученими доведено, із моменту виникнення небезпеки на дорозі до моменту реакції на неї водієм, у середньому спливає одна секунда. Під час розмови по телефону вона збільшується до 1,5. Відповідно підвищується ризик зіткнення або наїзду на пішохода.

Аби показати, як себе почувають пасажири автомобіля, водій якого відволікається на розмови по телефону під час руху, компанія "Київстар" влаштувала для полтавських журналістів тест-драйв на міському картодромі. Спочатку водій на швидкості 60 км/год. за 2 хв. 14 с проїхав три кола без перешкод, не розмовляючи по телефону. А потім проїхав два кола, говорячи по мобільному. При цьому на дорозі виникали перешкоди, які моделювали реальну ситуацію, коли раптово може вискочити пішохід чи інша машина. При цьому меншу дистанцію водій проїхав за 2 хв. 48 с.

Цей тест-драйв ще раз наочно довів, що розмови за кермом становлять загрозу для всіх учасників дорожнього руху. Тобто, як закликає "Київстар", — "Або кермо, або розмови!".

Крім того, лідер мобільного зв"язку розробив "Правила мобільної безпеки на дорогах".

— Дотримуючись їх, ви не тільки убезпечите себе й оточуючих, а й зможете запобігти можливій трагедії, — розповідає Світлана Немиро. — Тому ми радимо утримуватися від розмов по мобільному під час руху. Якщо вам необхідно відповісти на дзвінок або передзвонити, використовуйте гарнітуру "хендс-фрі". І намагайтеся звести розмову до мінімуму. Ніколи не відсилайте і не читайте СМС-повідомлення під час їзди. Використовуйте мобільний для того, щоб подзвонити на екстрені номери або допомогти іншим в аварійній ситуації.

— Окрема статистика по кількості аварій через розмови по мобільному в Україні не ведеться, — каже старший інспектор з управління Державтоінспекції в Полтавській області Наталія Шевцова. — Проте таких ДТП чимало. Наприклад, у минулому році на трасі Київ–Харків один водій летів зі швидкістю 200 кілометрів на годину. Йому на телефон подзвонила дружина. Він відволікся — і вилетів на зустрічну смугу. Дуже покалічився, добре, що живий залишився. Також хочу зазначити, що із 17 листопада цього року вводяться нові правила дорожнього руху. За ними водіїв штрафуватимуть на 425–510 грн за спілкування по мобільному телефону за кермом без використання гарнітури "хендс-фрі" ("вільні руки").

Як свідчать факти, проблема "Мобільної культури за кермом" актуальна для українського суспільства. І прагнення компанії "Київстар" зробити безпечним користування мобільним зв"язком можна лише вітати.

Зараз ви читаєте новину «"Київстар" закликає не розмовляти по телефону за кермом». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Погода