49-річний Іван Близнюк працює першим заступником голови Полтавської облдержадміністрації. По роботі їздить на службовому джипі "Мітсубісі Паджеро". Власну "Хонду-Цівік" віддав дружині, а в особистих справах використовує "Тойоту-Камрі".
— Службові автомобілі — це моє життя, — каже Іван Федорович. — На власному я майже не їздив. Усього в різних авто я проїхав більше двох мільйонів кілометрів, а за кермом сам особисто — більше мільйона. Я цим горджусь.
Останню машину "Хонду-Цівік" купив 2001 року.
— На ній їздить дружина Тетяна. Їй 46 років. Працює в селі Велика Круча Пирятинського району бухгалтером у відкритому акціонерному товаристві "Велика Круча". Авто не застраховане. Я раз тільки страхував машину, і в нас її вкрали.
Два місяці тому Іван Федорович подарував "Фольксваґен-Ґольф" 2001 року випуску 23-річному синові Владиславу на весілля. За скільки купив, не зізнається. 17-річна донька Оксана навчається на першому курсі техуніверситету в Полтаві.
— Якщо влітку буде час, вчитиму її їздити на автомобілі. Мені дуже подобається, коли авто водять жінки. Вони тоді виглядають соліднішими, серйознішими, діловими і навіть красивішими, — говорить чоловік.
Близнюк 20 років був керівником колишнього радгоспу ім. Маяковського у Великій Кручі на Пирятинщині, нині — ВАТ "Велика Круча".
Не знаю, скільки коштує моє авто
— 2006-го купили для акціонерного товариства "Тойоту-Камрі" за 30 тисяч євро. У Полтавській області вона перша білого кольору. Я їжджу на ній у справах, — хвалиться чоловік. — Гарна машина — це коли в ній все працює, як нове. У салоні має бути класика. Усяких бєздєлушок не люблю.
Як керівник радгоспу спершу їздив на білій службовій "волзі". Потім викупив її, а згодом змінив на вишневу "Тойоту-Камрі-Універсал" з 2-літровим двигуном.
1994 року для підприємства купив білий "Опель-Вектра".
— Це вже була машина сучасна, з об"ємом двигуна два літра. Менше 130–140 кілометрів на годину не їздив. Чорні брюки, біла сорочка з коротким рукавом, краватка. І білий "опель" із чорними бамперами. Це було супер, — закочує очі. — На цю машину заглядувалися.
Пізніше їздив на "опелі" новішої моделі, яку потім змінив на "Мазду-6".
— Завжди купую останню модель. Їду й радію, що машина класна! — говорить Близнюк.
Голова Полтавської облдержадміністрації Валерій Асадчев, 54 роки, має власну "Тойоту-Камрі". У службових справах використовує позашляховик "Фольксваґен-Туарег" і "Мерседес-320" нового С-класу.
— Якщо мене кудись офіційно викликають, беру службову. По особистим потребам їду на своїй. Але за кермом не сидів років п"ять. Маю водія. Раніше сам їздив і в аварії попадав. Дружина Валентина мені радить не сідати за кермо, бо я за ним увесь час думаю про щось інше, не зосереджений, — зізнається він.
"Тойоту" купив два роки тому в Києві.
— Узяв у кредит, приблизно років на п"ять, — розповідає чоловік. — Оформляв її мій племінник Павло. Усе йому доручив, то він знає подробиці. Скільки коштує авто, теж не знаю, не вдавався в такі тонкощі.
Раніше Асадчев їздив на "дев"ятці", мав "Фольксваґен-Ґольф", "Деу-Леґанза".
— "Леґанза" дуже широка, в неї просторий салон, і "тойота" така сама. Вони подобаються дружині, — говорить чоловік. — Мені "тойота" вже не дуже подобається. Планую продати її.
Заступник губернатора Полтавщини Володимир Андрієнко, 56 років, п"ять років тому придбав у Полтаві автомобіль "Шевроле-Лачетті" білого кольору.
— Узяв у кредит на три роки. Уже виплатив, тому ціни не пам"ятаю, — Андрієнко обмальовує ручкою чистий аркуш на столі. — Вибрав цей, бо він дешевий. Це сімейний автомобіль. За кермо сідаю тільки я.
На роботі їздить із водієм на "Фольксваґені-Пассат".
Водійські права Андрієнко отримав 19-річним студентом Полтавсього сільгоспінституту. Уперше сів за кермо вантажівки ГАЗ-51, коли працював у Великобагачанському об"єднанні "Сільгосптехніка" головним інженером.
— Потім їздив на різних машинах: і на "волгах", і на "москвичах", — зазначає він. — Я водій скромний і простий, не задавакуватий. Зараз у мене машина не така крута, щоб хвастатись.
Вартість автомобілів, на яких їздять чиновники
Губернатор Полтавщини Валерій Асадчев:
"Мерседес-320" нового С-класу від 290 тис. грн
позашляховик "Фольксваґен-Туарег" від 225 тис. грн
"Тойота-Камрі" від 183 тис. грн
Перший заступник губернатора Полтавщини Іван Близнюк:
"Тойота-Камрі" купив за 218 тис. грн
"Мітсубісі Паджеро Спорт" від 170 тис. грн
"Хонда-Цівік" від 120 тис. грн
Заступник губернатора Полтавщини Володимир Андрієнко:
"Шевроле-Лачетті" від 80 тис. грн
Начальник УМВС України в Полтавській області Михайло Вершняк:
"Шкода-Октавія" від 85 тис. грн
Начальник Головного управління МНС України в Полтавській області Андріан Орліковський:
"Шевроле-Авео" від 80 тис. грн
Голова постійної комісії з питань містобудування, розвитку міського господарства Полтавської міськради, голова правління ВАТ "Полтавтрансбуд" Олексій Ландар:
"Фольксваґен-Пассат" купив 4 роки тому за 60 тис. грн
Коментарі