понеділок, 25 червня 2012 17:12

"В селі роздавати гречку сенсу нема, найпоширеніші продукти - це олія і шпроти" - Черненко

"В селі роздавати гречку сенсу нема, найпоширеніші продукти - це олія і шпроти" - Черненко
Олександр Черненко розповів про передвиборчу агітацію. Фото: glavred.info

Найпопулярніші подарунки цієї передвиборчої кампанії -  це олія та шпроти.

Про це в коментарі Gazeta.ua сказав голова Комітету виборців України  Олександр Черненко.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Наші політики ставлять перед собою маленькі цілі, великі для них – нерентабельні"

"Неофіційна виборча кампанія почалася з лютого місяця. Саме з того часу  більшість політичних партій і потужних мажоритарників активно працюють в округах. Десь кандидати активно працюють  вже півроку-рік, а є таки округи, де ніхто ще серйозно не заявив про свої наміри.  Чим ближче до виборів, тим більше буде активності. Влітку вони ще будуть узгоджувати кандидатури, думати йти чи ні, вивчати ситуацію, а вже після реєстрації, після 30 квітня до середини серпня почнеться справжня робота. Пік активності партій та  мажоритарників  слід очікувати в останні два місяці кампанії — вересень та жовтень", - сказав Черненко.

За його словами,  у порівняні із останніми виборами ціна за голос виборця  частково зросла.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Частина лідерів непрохідних партій закинуть списки й підуть по мажоритарці - Черненко

" Якщо порівнювати із минулими виборами мера Києва,  то думаю, ціни будуть на тому ж рівні чи навіть вищі. Я б не сказав, що вони зросли суттєво. Ціни у місті у будь-якому разі вищі, але й вимоги до кандидатів, які пропонуватимуть гроші, також завищені. В місті голос коштуватиме до 300 гривень, тому що люди більш свідомі й більш матеріально забезпечені. А от в  в селі люди мало що бачать, там натуральне господарство. Людина візьме 50 гривень, піде, проголосує і одразу відсвяткує", - додав голова КВУ.

Черненко зазначив, що  кожен кандидат шляхом соцопитування  вирішує, яка проблема актуальна в його окрузі, відповідно до цього планує свою кампанію і що роздавати.

"В селі, наприклад, роздавати гречку немає сенсу, бо там гречкою платять зарплату. А от в місті для пенсіонерів це важливіше. Самі найпоширеніші подарунки — це олія і шпроти, а там вже хтось гречку роздає, хтось рис чи цукор. То таке. Це не зовсім дієвий спосіб. А швидше така форма контакту кандидата із виборцем, щоб нагадати про себе. Цей підкуп працює на той електорат, який так чи інакше б голосував за цього кандидата, але просто цьому електорату треба нагадати, що цей кандидат балотується",- вважає Черненко.

Також він зауважив, що на цих виборах  гроші можуть  роздавати через WebMoney чи перераховувати на рахунок мобільного телефону, а балотування по одному округу коштуватиме від одного до п'яти мільйонів гривень.

Зараз ви читаєте новину «"В селі роздавати гречку сенсу нема, найпоширеніші продукти - це олія і шпроти" - Черненко ». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

5

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 8759
Голосування "Розумна мілітаризація" від Міноборони
  • Держслужбовців потрібно брати на роботу лише після військової підготовки
  • Це має бути однією з вимог і для балотування в органи місцевого самоврядування, парламент та суди
  • Для держслужбовців військова підготовка не повинна бути обов'язковою
  • Мені байдуже
Переглянути