12 українських туристів через сильний снігопад минулого тижня не могли виїхати з гірськолижних районів Болгарії. Кілька австрійських населених пунктів в Альпах закрили через небезпеку снігових лавин. Українці мусили доплачувати за готель.
— Коли турист купує путівку, ми обов'язково оформляємо спеціальну гірськолижну страховку, — розказує Наталія Онищук, 36 років, головний менеджер українсько-канадійського підприємства "МІСТ-ТУР". 15 років продають гірськолижні тури до європейських країн. — Якщо людина травмувалася, їй треба зв'язатися зі страховою компанією, повідомити номер поліса. Це називається зареєструвати страховий випадок. Одного разу в Австрії доводилося викликати вертоліт, щоби зняти туристів зі скелі. Це коштує 3-5 тисяч євро. Витрати покривала страхова компанія. Але в кожній країні свої нюанси. Тому треба уважно читати поліс. У деяких сказано, що турист сам оплачує видатки. Збирає всі довідки, виписані рецепти, а страхова потім повертає гроші.
Важливо перевіряти заповнення страхового поліса. Там мають бути правильно записані прізвище, номер паспорта і дата народження. Якщо буде хоч одна помилка, страховий поліс можна вважати недійсним.
Однак якщо туристи не можуть виїхати з курорту, це не вважають страховим випадком. За форс-мажору всі сторони вільні від виконання зобов'язань.
Коментарі