— Найкраще корпоративи проводити у четвер чи п'ятницю за тиждень до Нового року. Якщо в ресторан пішли в четвер, то наступного дня є що обговорювати. Після п'ятниці на вихідних можна відпочити, — розповідає 36-річна Оксана Ткаченко, організатор корпоративів у Черкасах.
— Останнім часом до організації вечірок колективи підходять серйозно. Готують номери, співають, танцюють. Влаштовують змагання між відділами, — каже Оксана Ткаченко. — Чоловіки, буває, як увійдуть у кураж, можуть порвати на собі сорочку або штани. Дівчата під час танцю туфлі з високими каблуками знімають і закидають. Ще з'явилася забавка, запозичена із західних фільмів. На барних стійках ставлять багато коктейлів і змагаються, хто швидше й більше вип'є. Це зазвичай дуже всіх веселить. Але переможець решту святкування не пам'ятає.
В одній великій компанії корпоратив робили в офісі. Одним із конкурсів були перегони на кріслах. Ми думали, проїдуться команди по разу, та й усе. А вони як розбушувалися! Тітки й дядьки різної комплекції катали одне одного, танцювали на стільцях танго. Поламали кілька штук. Разом із ними веселився й директор.
Але бувають і інші керівники. Під час святкування може зіпсувати настрій. Наприклад, жартома чи серйозно скаже, що підписання контрактів ми переглянемо в новому році з кожним окремо. Тоді вважай, що корпоратив не вдався. Бо всі намагаються бути дуже чемними.
Коментарі