Нову автівку "Деу Ланос" у столичних салонах продають за 47 або 56 тис. грн. 9 тис. коштують необов"язкові, хоч і зручні пристрої — гідропідсилювач керма, кондиціонер, центральний замок, протитуманні фари та електросклопідйомники.
Купуючи машину, можна зекономити гроші на дешевшій марці, різновиді кузова або менш популярній моделі. Спершу покупцеві треба визначитися — для чого потрібне авто.
— Без претензії на комфорт, для поїздок по місту можна купити "Таврію", — каже 24-річний Максим Братков, консультант із роботи з клієнтами в "Автоцентрі на столичному". — Вона економна у пальному, має невеликі габарити (легко маневрувати в київських пробках), копійчане техобслуговування порівняно з іншими авто. Та й запчастини можна знайти у будь-якому провінційному містечку. "Таврія" коштує до 25 тисяч гривень.
Водієві слід придивитися й до кузова. Наприклад, "універсал" (автомобіль із п"ятьма дверима) варто купувати для перевезення габаритних речей. Для невеликого багажу підійде кузов типу "хетчбек" із меншим багажником. Економія теж значна. "Шевроле Лачетті" з кузовом "універсал" коштує 82 тис. грн, а "хетчбек" — 73.
28-річний Юрій Карлюк придбав у кредит "Шевроле Лачетті" за 78 тис. грн. У комплекті йшли подушка безпеки, кондиціонер, магнітола, електросклопідйомники, сигналізація та антикорозійна обробка.
— Якби можна було, я відмовився б від деяких додаткових установок. Обрав би автомобіль "дешевого" — білого — кольору і без усяких кондиціонерів. Але автівку укомплектовує салон і пропонує покупцеві кілька варіантів.
Найбільше Юрій нарікає на обов"язкову установку сигналізації у фірмовому салоні. Каже, що в іншому місці це можна було зробити значно дешевше.
34-річний Святослав Кобас рік тому теж у кредит купив "Шевроле Авео" за 60 тис. грн. Узяв найдешевшу модель.
— Я зекономив на протитуманних фарах і подушці безпеки пасажира, — зазначає. — Подушка мене не цікавить, бо їжджу сам.
Коментарі