Ексклюзиви
Понеділок, 24 березня 2008 17:03

Максим Корнійчук робить написи на живих квітах

Автор: фото: Станіслав ГАВРОНСЬКИЙ
  У магазині ”Квітковий рай”, що на вулиці Мазепи у Рівному, Максим Корнійчук клеїть на троянди вітальні написи до дня народження
У магазині ”Квітковий рай”, що на вулиці Мазепи у Рівному, Максим Корнійчук клеїть на троянди вітальні написи до дня народження

Студент із Рівного Максим Корнійчук, 21 рік, почав власний бізнес. Робить написи на живих квітах.

— Ідею знайшов у Інтернеті, — пояснює Максим. — Дізнався, що такої послуги в нашому місті нема. У сусідніх обласних центрах, Луцьку та Львові — теж. Я узявся вивчати технологію. Найтяжче було дістати матеріали.

Спершу Корнійчук обрахував усі затрати. Принтер, реклама, розробка дизайну листівок — на все треба 5 тис. грн.

— Гроші в мене були, заробив зніманням весільних відеофільмів, — каже він. — Не тринькав їх на всякий непотріб, тримав на власну справу. Позичати в батьків принципово не хотів.

Максимів дядько, який живе в Санкт-Петербурзі, прислав йому принтер, що друкує написи на тонкій прозорій плівці. Її потім наклеюють на пелюстки. Прилад обійшовся в 2,5 тис. грн. Ще закупив клейкий папір завтовшки 0,02 мм. В Україні ціни удвічі вищі.

Почав працювати 14 лютого, на День святого Валентина. Купив півсотні білих троянд, наклеїв на пелюстки наліпки "З Днем Валентина". Квіти роздавав жінкам на майдані Незалежності у Рівному. Витратив 500 грн.

— Перед 8 Березня брав кілька оздоблених квіток у тролейбус, — продовжує. — Катався містом, показував пасажирам свої квіти, що "розмовляють". Наочна реклама безплатна, та й більшу довіру викликає.

Після цього отримав два великі замовлення від різних фірм. Про Максимову послугу дізналася директорка магазину квітів "Живі квіти", що на вул. Коновальця. Запропонувала працювати з нею. Того ж дня замовила за власний кошт рекламу в міських маршрутках.

— Ще плануємо видати флаєри-листівки, які роздаватимемо в центрі міста і в інститутах, — говорить Максим. — Молоді новинка дуже подобається.

Спеціальний принтер обійшовся у 2,5 тисячі гривень

За дизайн листівок Корнійчук заплатив 150 грн. Каже, допоміг приятель. Інакше заплатив би утричі дорожче. Друк обійшовся в тисячу гривень. Ще замовив плакати. Поспішав, щоб реклама пішла до 8 Березня. Нині Максим працює з двома квітковими магазинами. Хлопець розробив 15 написів. Наприклад, "Зі святом!", "Просто так!", "Люблю тебе". Роздруковує їх і приносить квіткарям на продаж. Один напис на пелюстці коштує 5 грн. Можна видрукувати й фото.

— Годяться усі квіти, навіть ромашки, але треба обирати світлі відтінки, — розповідає він. — На білих написи видно найчіткіше.

Планує купити ще один принтер за 3 тис. грн. Тоді друкуватиме написи будь-якого кольору, наприклад, золотого, срібного.

Технологію накладання написів на живі квіти розробила американська фірма "Спікінґ розіс". Із 2006 року такі троянди продає столична фірма "Троянди, що розмовляють". Замовлення приймає телефоном або через Інтернет, www.roza.com.ua. Вона ж продає франшизи — готовий бізнес із оздоблення таких квітів, із матеріалами й устаткуванням.

— Мінімальне замовлення — дев"ять троянд — у них коштує 225 гривень, — каже Максим. — Я довідався, що компанія окупилася за півтора року, має прибутки. Хоча їм довелося заплатити за свою франшизу більше 100 тисяч доларів.

Корнійчук за перший місяць заробив 300 грн. Хоче домовитися із власниками квіткових лотків у підземних переходах Рівного. Потім повезе показувати свої квіти до райцентрів. Також відкриє сайт. Це дозволить розширити збут до Львова, Луцька і Хмельницького. Цього року Максим планує заробити на нову машину.

Зараз ви читаєте новину «Максим Корнійчук робить написи на живих квітах». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Погода