Знайти хорошу роботу можна й у часи фінансової кризи, вважає киянка Ольга Шевченко, 25 років. Нещодавно вона влаштувалася бухгалтером у супермаркет. Отримує $800.
— Головне — заявити про себе, — ділиться досвідом. — Наприклад, розмістити резюме на соціальних сайтах в Інтернеті.
За порадою подруги Ольга вивісила свій послужний список у www.рrofeo.com.ua та www.LinkedIn.com.
— Моя подруга — рекрутер, працює у фірмі з підбору персоналу. Вона й розказала, що багато роботодавців переглядають резюме на професійних і соціальних сайтах. Бо звідти можна більше дізнатися про навички кандидата і його характер, — пояснює Ольга. — Подруга також порадила набрати в пошуковику свої ім"я та прізвище, щоб перевірити, чи немає в Мережі компромату на мене. Якщо була яка-небудь легковажна переписка в чатах, треба її прибрати.
На деяких блогах познаходили сповіді претендентів, що вони філонять на роботі
— Я повидаляла особисті фото з сайту "Однокласники". Там були знімки з вечірок. Роботодавці могли б оцінити мене як легковажну, — зауважує.
Ще Ольга Шевченко поприбирала на форумах свої відгуки про керівництво з попередньої роботи:
— Різко, признаюсь, понаписувала. Не добирала висловів. Але якщо такі почитає нове начальство, точно на роботу не візьме. Також прибрала зі списку контактів малознайомих людей, з якими вела листування. Є такий афоризм: скажи, хто твій друг, і я скажу тобі, хто ти. Подруга застерігала, що роботодавці саме так і міркують.
Лише після того Шевченко зареєструвалася на сайті www.рrofeo.com.ua. Аби засвідчити фахові навички, брала участь у дискусії бухгалтерів на інтернет-форумі.
— Я старалася грамотно висловлювати думки. І як виявилося, мої коментарі сподобалися менеджерові з персоналу. Мене запросили на співбесіду й узяли на роботу, — говорить Ольга.
Тютюнова компанія "Джей Ті Інтереншнл Україна" завжди моніторить соціальні інтернет-сайти, набираючи людей на роботу.
— На студентських сайтах у розділах "вакансії" ми розміщали анонси програм стажування, — розповідає Лідія Надич-Петренко, менеджер з розвитку компанії "Джей Ті Інтернешнл Україна". — На деяких блогах познаходили сповіді претендентів, що вони відверто філонять на роботі, що керівництво не прислухається до їхньої думки. Якщо роботодавець знайде такі фрази, цю людину на роботу не візьме.
Маркетинг-менеджер Оксана Завойко, 25 років, також працевлаштувалась через Інтернет. Її резюме прочитав Мартін Забєлський, засновник мережі "Профео". І взяв на роботу.
— Найчастіше шукають через Інтернет офісних працівників, дизайнерів, фотографів, програмістів, економістів та юристів, — розказує Завойко.— Уникай залишати в Інтернеті фрази на кшталт "Усі білявки — дурепи", роботодавцям таке не сподобається, — радить Оксана.














Коментарі