неділя, 24 грудня 2006 16:44

Банк надсилає есемески про залишок на рахунку
8

Українські банки пропонують нову послугу — "мобільний банкінг". Щоразу, коли з рахунку знімають гроші, на мобільний надходить СМС-повідомлення.

У Європі така послуга популярна років п"ять. Клієнт може надіслати запит і будь-коли отримати інформацію про рахунок. Після кожної банківської операції знатиме, скільки грошей було знято.

— Уже рік користуюся цією послугою, — розповідає 32-річна киянка Наталя Рітова. — Якось провідувала родичів у Нью-Йорку. У ресторані розрахувалася кредитною карткою. Отримала мобільне повідомлення — знято 120 доларів. Я засумнівалася — замовляли ми щонайбільше на 90. Покликали менеджера. З"ясувалося — мене обрахували. Сказали, що комп"ютер помилився.

Такі "помилки" трапляються і в супермаркетах та інших магазинах, де можна розраховуватися карткою. Іноді апарат не приймає картку чи вона спрацьовує з затримкою.

— Нещодавно у нас був скандал, — розповідає Яна, 24 роки, працівник київського супермаркету "Метро". — Колега провела карткою — машина дивно себе повела. Дівчина пішла до іншого апарата і знову зняла суму. На мобільний покупцеві прийшло повідомлення, що гроші знято двічі. Ой, шуму ж було! Клієнт погрожував подати на нас до суду. Кричав, що тут усі шахраї. Думаю, таке трапляється, бо персонал не вміє  користуватися технікою.

"Мобільний банкінг" — це специфічний детектор брехні, яким активно користуються бізнесмени.

— Ми з компаньйоном маємо спільний автомобільний бізнес, — розповідає Геннадій Уткін, 52 роки. — Я працюю в Києві, а він — за кордоном. У нас спільний банківський рахунок. СМС із банку надходять обом. Я знаю все, що колега робить із грішми.

В Україні нова послуга не дуже поширена. Нею користуються лише 5% користувачів пластикових карток.

Одна з основних проблем "мобільного банкінгу" — повідомлення може прийти і через 10 секунд, і через три години. Банки не уклали договорів з мобільними операторами, де зазначалося б, що банківські СМС мають відсилати першочергово. Фінансові установи планують розв"язати цю проблему протягом кількох місяців.


Які установи надають послуги "мобільного банкінгу"


Банк
Умови
 
Банк "Надра"
 Послуга активується безкоштовно. Банк автоматично інформує про всі транзакції на рахунку. У смс-повідомленні вказується, чи активна на даний момент послуга "мобільного банкінгу", та зазначається, скільки грошей залишилося.
"Правекс-Банк"  Кожне повідомлення на адресу клієнта коштує 75 коп. Автоматично власника картки інформують про стан рахунку, на запит — про залишок на картці.
"ПриватБанк"
Активізація послуги обійдеться в 3 грн. Стільки ж — місячна абонплата. Відключення послуги — 1 грн. Інформація про стан рахунку та купівлю електронних ваучерів надходить автоматично.
 "Райффайзен Банк Аваль"
 Абонплата — 1,75 грн на місяць. Клієнт отримує інформацію про транзакції на рахунку, статус послуги та кількість грошей. За смс-запитом до банку можна заблокувати втрачену чи викрадену картку.
  "Родовід Банк"
 За кожне повідомлення на адресу клієнта банк знімає 30 коп. Автоматично інформує про транзакції на рахунку, чи активна послуга "мобільного банкінгу" та скільки грошей залишилося.
 "Укрпромбанк"  Абонплата — 5 грн на місяць. У повідомленні інформують про транзакції на рахунку, статус послуги та кількість грошей. За смс-запитом до банку можна блокувати втрачену чи викрадену картку
 "УкрСиббанк"
Активізація послуги — 10 грн. У смс-повідомленні вказують транзакції на рахунку, статус послуги та кількість грошей на картці.
 "Укрсоцбанк"  Абонплата — 1,75 грн на місяць. Надходить інформація про транзакції на рахунку, статус послуги, баланс, доступний ліміт кредитування по картці.
Зараз ви читаєте новину «Банк надсилає есемески про залишок на рахунку». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути