Пасажирський потяг "Чернівці—Перемишль" щодня курсує з України до Польщі. Повертається з рейсу в депо з відірваними лавками та обшивкою на стелі. У цих місцях митники на кордоні найчастіше шукають контрабанду. Після кожної поїздки всі його шість вагонів доводиться ремонтувати.
— Митники не розкручують обшивку на стелі, а зривають її ломиками, фомками, — розповідає начальник пасажирського вагонного депо станції "Чернівці" Анатолій Мартинюк, 37 років. — У пункті технічного огляду до вагона страшно зайти.
У грудні на відновлення вагонів витратили 15 тис. 473 грн.
— Якщо працівники митниці знаходять контрабанду в одному вагоні, то це значить, що інші теж обшукають, — додає Анатолій Михайлович. — Часу на перевірку бракує, тому розламують усе.
Два роки тому поїзд пройшов капітальний ремонт. На обладнання одного вагона виділили 250 тис. грн.
— Він був одним із найкращих потягів. Його склад відповідав статусові міжнародних перевезень, — продовжує пан Анатолій.
Студент із Коломиї Василь Добрань їздить перемишльським потягом на навчання до Львова.
— Вагони завжди забиті людьми, особливо пасажирами з великими сумками з товаром, — говорить Василь. — Якщо вдається зайняти верхню поличку, вважайте, пощастило.
У дирекції Львівської залізниці кажуть, що маршрут не скасовуватимуть. Найімовірніше, у березні замість потяга до Перемишля їздитиме електричка.












Коментарі