Наталія Онищук, 35 років, із туристичної компанії "Міст-тур" п'ять років працює з віп-клієнтами. Розповідає про особливості роботи з такими замовниками.
— Наші віп-клієнти — це переважно представники малого і середнього бізнесу. Львівські можновладці, депутати, зірки шоу-бізнесу переважно користуються послугами київських туристичних агенцій. Їх там мало знають, тому можна уникнути розмов про те, що тратять більше, ніж заробляють.
Для наших клієнтів найважливіше — хороші рекомендації друзів чи знайомих. Або цінують міжнародне визнання — мережі дорогих готелів чи ресторанів, які входять у найкращі рейтинги.
Які правила роботи з віп-клієнтами?
— Не питати, на яку суму розраховують. Не пропонувати знижку. Лише коли людина попросить. Віп-клієнти переважно питають ціну тоді, коли обрали тур і хочуть розрахуватися.
Вони відпочивають сім'ями чи окремо?
— Зазвичай їздять парами. Часто це подружжя. Компаніями ніколи. Рідко відпочивають з дітьми. Зазвичай їх відправляють у дитячі тури. В турагентство приходить на розвідку жінка, розпитує, вибирає. А чоловік погоджує й оплачує все.
Що вимагають заможні львів'яни?
— На першому місті — комфорт і сервіс. Починаючи від віп-обслуговування у турагентстві, індивідуальний трансфер до аеропорту, бізнес-клас у літаку, закінчуючи 5-зірковим готелем. Варіант "все включено" не для них. Максимум, що їх зацікавить, — це сніданок та вечеря в готелі. Вони не хочуть бути прив'язаними до часу прийому їжі. Їм цікаво самим обирати ресторани.
Який відпочинок серед віпів популярний цього року?
— Острівний, де менше скупчення народу. Це Мальдіви, острови Майорки, Греції, Хорватії. Такі віп-тури коштують у середньому від 3 тисяч євро за 10 днів. Бізнесмени зазвичай обирають недовготривалі тури. Якщо це "далекий" відпочинок, їдуть на 10–14 днів. Якщо у країни Євросоюзу, від вікенду на три дні до тижня. Заможні львів'яни відпочивають двічі на рік. Взимку їдуть у лижні європейські курорти — Австрія, Швейцарія. Або у теплі країни — Єгипет, Таїланд.
Коментарі