Там на Салтівській лінії просідає тунель. Аби це не довело до біди, вночі, коли рух зупиняється і з рейок знімають напруження, ремонтні бригади цементують шпали й піднімають колії.
Вночі у харківському метро, крім звичайних робочих та прибиральниць, працюють ремонтники. Вони вирівнюють колії, які просідають через ґрунтові води та наземні споруди.
4 сантиметри – начебто й небагато. Але для метрополітенівців це тривожний сигнал. Кажуть: так недалеко й до біди.
Сергій Карпенко, керівник служби шляхів і тунельних споруд: "Метрополітен майже безпорадний перед "сусідами зверху". Ті будуються, не узгоджуючи проекти з підземкою. Будівлі створюють додаткове навантаження на тунель. Результат – деформація колій."
Аби вирівняти колію, ремонтники мають, не чіпаючи рейок, підняти шпалу і зацементувати порожнечу. Бетон застигає два тижні. Тож вдень поїзди тут не їздять, а повзають – зі швидкістю не більше 10-ти кілометрів на годину, повідомляє НТН.
Коментарі