Ексклюзиви
Середа, 26 березня 2008 12:01

Пасажирів столичного метро зобов"яжуть платити за нанесені збитки

Комунальне підприємство (КП) "Київський метрополітен" розробляє методику стягнення матеріальних збитків, нанесених метрополітену пасажирами умисне або по власній необережності. У КП сподіваються, що це дисциплінує людей.

Як повідомили в прес-службі КП, на даний момент в метрополітен надходять звернення киян з проханням зменшити швидкість руху поїздів при в"їзді на станцію. На думку заявників, це допоможе запобігти нещасним випадкам з людьми, які з різних причини опинилися на колії. У зв"язку з цим в метрополітені відзначають: рух поїздів в метрополітені організований згідно нормативам і з урахуванням пасажиропотоків на лініях залежно від часу."Швидкість руху поїздів також регламентована і безпосередньо залежить від виконання графіка руху поїздів на лінії в цілому. На під"їзді до станції поїзд уповільнює рух, знижуючи швидкість, а на станції рухається в режимі гальмування... Машиніст кожну мить готовий екстрено загальмувати поїзд. Проте фізичні закони руху ні на землі, ні під землею ще ніхто не відмінив. Саме вони вносять своїх корективи в гальмівний відрізок шляху, якого зазвичай і не вистачає, щоб уникнути зіткнення", - відзначили в прес-службі.

Щодо подачі машиністом звукового сигналу при в"їзді на станцію, в КП відзначили, що це відбувається "тільки у випадках, коли необхідно привернути увагу пасажира до небезпеки або коли існує реальна загроза життю пасажира"."Дотримання чіткого графіка руху поїздів при перевезенні пасажирів - одне з основних завдань метрополітену. Зниження швидкості поїздів на практиці означає збільшення часу руху поїздів і, як наслідок, зменшення кількості перевезених пасажирів. Так, якщо зменшити швидкість руху поїзда на 1км/год, то щодоби метрополітен перевозитиме на 40 тисяч пасажирів менше, ніж перевозить сьогодні.... На жаль, такі зміни проблем не вирішать, швидше - навпаки, додадуть нових. Враховуючи той факт, що пасажиропотік постійно зростає і навантаження на пересувний склад збільшується, особливо в години пік, зменшення кількості поїздів спричинить до істотного погіршення умов перевезення пасажирів. У подібній ситуації метрополітен буде не в змозі перевезти всіх охочих", - підкреслили в прес-службі.

Нагадаємо, перші станції "Київського метрополітену" були відкриті в 1960 році. За 47 років в Києві побудовано три лінії метро протяжністю 56,5 км., на яких розташовано 45 станцій. Пасажирообіг метрополітену складає близько 2,3 млн. чоловік в добу. До 2012 року в Києві планується відкрити 20 нових станцій метро. В результаті, протяжність ліній підземної залізниці збільшиться на 20 км., повідомляє ЛігаБізнесІнформ.

Зараз ви читаєте новину «Пасажирів столичного метро зобов"яжуть платити за нанесені збитки». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 24073
Голосування Підтримуєте введення біометричного контролю на кордоні з РФ?
  • Підтримую. Тепер потрібно заборонити українцям їздити в Росію
  • Ні, нічого не дасть крім черг на кордоні
  • Потрібно вводити візовий режим
  • Краще заборонити росіянам в'їзд в Україну
  • Це нічого не дасть. Злочинці з РФ все рівно знаходитимуть способи потрапити в Україну
  • Досить повністю припинити транспортне сполучення з РФ
  • Сумнівне рішення. Такий контроль ще більше провокуватиме Росію. Можливе загострення на Сході
Переглянути
Погода