четвер, 09 вересня 2010 08:43

Нове обличчя добре знайомого згущеного молока

Нещодавно "Торговий Дім "Статус-Трейд" - ексклюзивний представник молочно-консервних комбінатів "Бахмачконсервмолоко" і "Городокконсервмолоко" - провів дослідження споживчої думки з метою визначення необхідності зміни дизайну і типу упаковки. Як з"ясувалося, переважна більшість споживачів схильна довіряти радянському образу продукту: жерстяній банці і біло-синьому дизайну етикетки. Саме так, на загальну думку, виглядає якісне згущене молоко.

"Ми прагнемо підтримувати образ якісного згущеного молока, що склався у споживачів. В той же час сучасний споживач чекає від нас нових рішень і пропозицій відносно самого продукту і його упаковки. Саме тому в травні 2010 р керівництвом компанії було ухвалено рішення відновити концепцію упаковки так, щоб додати етикетці відчуття новизни без зміни загального стилю. Основне завдання, яке ми поставили перед дизайнерами, - збереження традиційних елементів. При цьому необхідно було також внести індивідуальність, новизну і сучасний стиль до загального дизайну" - заявляє директор з маркетингу "ТД "Статус-Трейд" Ірина Терещук.

Зміни торкнулися всієї лінійки продукції обох комбінатів.

Так, "Преміум" "Бахмача" нарешті отримав чіткий асоціативний зв"язок з молоком найвищої якості. Цьому сприяє зображення глиняного глечика, в який ллється молоко. Глечик - як національний молочний символ, максимально зрозуміло відображає і якість молока, і його близькість до природи.

Колишня етикетка "ГОСТу" була "один в один" із згущеним молоком інших виробників. Споживач міг машинально купити будь-яку банку, навіть не замислюючись, хто її виробив. Тепер етикетка придбала більше "молочності". У ній переважає білий колір, а синій відійшов на третій план, поступившись блакитному. В результаті виникає відчуття свіжості і чистоти. Етикетка для "Іриски" в графічному рішенні повторює концепцію ГОСТу. Таке ж переважання білого кольору, що додає максимум "молочності". Але замість блакитного і синього - світло- і темно-коричневі кольори, характерні для вареного згущеного молока.

Етикетка "Преміуму" "Городка" відійшла від принципів асоціювання поняття "преміум" з великою розкішшю. Все: від поля і неба, до колірної гамми і шрифтів збудовано рівно, акуратно і природно. При цьому недвозначно сприймається і національна жовто-блакитна символіка.

Щодо ГОСТу - фахівці "Статус-Трейд" вирішили використовувати єдиний дизайн для ГОСТу обох заводів. Оскільки це найпопулярніше згущене молоко, нехай споживач знає, що обидва виробники виробляють однаково якісне молоко. Основою композиції етикетки "Іриски" "Городка" як і раніше, є розкішний торт. Але якщо колишній торт ряснів темно-коричневим шоколадом, то новий буквально можна назвати втіленням вареного згущеного молока. Все те ж пом"якшення колірної гами зіграло вирішальну роль в доданні апетитності вмісту банки з такою етикеткою.

Окрім перерахованих змін, на нових етикетках присутні слогани ТМ, які роблять контакт виробника і споживача теплішим і приємнішим.

Оновлений дизайн етикеток є цілком вірним кроком, який періодично необхідно здійснювати будь-якому учасникові сучасного ринку.

ТД "Статус-Трейд" має намір й надалі керуватися споживчою думкою і враховувати всі побажання відносно продукції. Адже головна місія "Статус-Трейд" - завоювання абсолютної споживчої довіри.

Зараз ви читаєте новину «Нове обличчя добре знайомого згущеного молока». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 79692
Голосування Підтримуєте введення біометричного контролю на кордоні з РФ?
  • Підтримую. Тепер потрібно заборонити українцям їздити в Росію
  • Ні, нічого не дасть крім черг на кордоні
  • Потрібно вводити візовий режим
  • Краще заборонити росіянам в'їзд в Україну
  • Це нічого не дасть. Злочинці з РФ все рівно знаходитимуть способи потрапити в Україну
  • Досить повністю припинити транспортне сполучення з РФ
  • Сумнівне рішення. Такий контроль ще більше провокуватиме Росію. Можливе загострення на Сході
Переглянути