"Ми прагнемо підтримувати образ якісного згущеного молока, що склався у споживачів. В той же час сучасний споживач чекає від нас нових рішень і пропозицій відносно самого продукту і його упаковки. Саме тому в травні 2010 р керівництвом компанії було ухвалено рішення відновити концепцію упаковки так, щоб додати етикетці відчуття новизни без зміни загального стилю. Основне завдання, яке ми поставили перед дизайнерами, - збереження традиційних елементів. При цьому необхідно було також внести індивідуальність, новизну і сучасний стиль до загального дизайну" - заявляє директор з маркетингу "ТД "Статус-Трейд" Ірина Терещук.
Зміни торкнулися всієї лінійки продукції обох комбінатів.
Так, "Преміум" "Бахмача" нарешті отримав чіткий асоціативний зв"язок з молоком найвищої якості. Цьому сприяє зображення глиняного глечика, в який ллється молоко. Глечик - як національний молочний символ, максимально зрозуміло відображає і якість молока, і його близькість до природи.
Колишня етикетка "ГОСТу" була "один в один" із згущеним молоком інших виробників. Споживач міг машинально купити будь-яку банку, навіть не замислюючись, хто її виробив. Тепер етикетка придбала більше "молочності". У ній переважає білий колір, а синій відійшов на третій план, поступившись блакитному. В результаті виникає відчуття свіжості і чистоти. Етикетка для "Іриски" в графічному рішенні повторює концепцію ГОСТу. Таке ж переважання білого кольору, що додає максимум "молочності". Але замість блакитного і синього - світло- і темно-коричневі кольори, характерні для вареного згущеного молока.
Етикетка "Преміуму" "Городка" відійшла від принципів асоціювання поняття "преміум" з великою розкішшю. Все: від поля і неба, до колірної гамми і шрифтів збудовано рівно, акуратно і природно. При цьому недвозначно сприймається і національна жовто-блакитна символіка.
Щодо ГОСТу - фахівці "Статус-Трейд" вирішили використовувати єдиний дизайн для ГОСТу обох заводів. Оскільки це найпопулярніше згущене молоко, нехай споживач знає, що обидва виробники виробляють однаково якісне молоко. Основою композиції етикетки "Іриски" "Городка" як і раніше, є розкішний торт. Але якщо колишній торт ряснів темно-коричневим шоколадом, то новий буквально можна назвати втіленням вареного згущеного молока. Все те ж пом"якшення колірної гами зіграло вирішальну роль в доданні апетитності вмісту банки з такою етикеткою.
Окрім перерахованих змін, на нових етикетках присутні слогани ТМ, які роблять контакт виробника і споживача теплішим і приємнішим.
Оновлений дизайн етикеток є цілком вірним кроком, який періодично необхідно здійснювати будь-якому учасникові сучасного ринку.
ТД "Статус-Трейд" має намір й надалі керуватися споживчою думкою і враховувати всі побажання відносно продукції. Адже головна місія "Статус-Трейд" - завоювання абсолютної споживчої довіри.
Комментарии