Фотографію супроводжує двозначний слоган "Ми можемо запропонувати більше".
Всього по місту розвішено 750 провокаційних зображень. Місцеві ЗМІ повідомили про декілька випадків, коли фото були викрадені любителями подібних сувенірів.
У пресі та в Інтернеті розгорнулась бурхлива дискусія. Потенційні виборці розійшлися в оцінках такого піар-ходу: хтось вважає плакати забавними, а хтось - скандальними і обурливими. У керівництві Християнсько-демократичного союзу появу плакату прокоментували стримано, відзначивши, що це була особиста ініціатива фрау Ленгсфельд.
Ленгсфельд не приховує, що свідомо зважилася на провокацію, щоб змінити уявлення виборців про партію, яку вона представляє. Більш того, вона не питала дозволу у Меркель і вважає, що поступила правильно. Плакат навіть не був затверджений в центральному комітеті ХДС. Що вважає сама пані канцлер із цього приводу, поки невідомо.
Проте результат затії перевершив найсміливіші очікування. Такого ажіотажу в передвиборчій боротьбі за місце в парламенті не було давно. Передвиборчий блог Ленгсфельд щодня відвідують 17 тисяч осіб, повідомляє NEWSru.com.
Коментарі
1