Цієї осені ритейлер електроніки та побутової техніки Фокстрот презентував нову - емоційну серію брендованих товарів, що створені на підтримку дитячих мрій та почуттів, які близькі і дорослим.
До "плюшевого асортименту" додали оновлену м'яку іграшку, різноманітні формати подушок, рюкзачки, брелоки, креативні шопери - тобто все, що уособлює практичну та емоційну складову цих товарів. Адже лисичка Фоксі - це не просто амбасадор бренду. Це друг, якого можна взяти з собою скрізь та розділити з ним всю палітру емоцій.
"Фоксі мерч завжди може бути поруч - це провідна ідея комунікації та самої суті, яку ми закладали при створенні асортименту брендованих товарів. Сьогодні як ніколи кожен з нас, особливо гостро це відчувають діти, потребує фізичної і емоційної підтримки. Через наш мерч ми хочемо розділити всі емоції людей, обійняти і підтримати", - зазначила Леся Нікуліна, керівник відділу торгового маркетингу.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 30 років відзначає Фокстрот: про історію компанії, команду і постійний розвиток
До презентації лінійки залучили відомого тік-токера РуханкоМена, який разом з Фоксі створив креативний дует.
Мерч Фоксі - це:
• колекція, яка містить різні види товарів: маскот, подушки, брелоки, чохли для ноутбуків тощо;
• плюшева героїня Фоксі - для ігор, сну і обіймашок;
• преміальна продукція за доступною ціною;
• підтримка дітей, що постраждали внаслідок військової агресії РФ на Україну: частину коштів із продажів в рамках благодійної акції "Подаруй щасточку добра" компанія передає БФ "СОС Дитячі Містечка" для організації занять з арттерапії. Допомогою охопили вже понад 200 дітей.
Лінійку ексклюзивних товарів для Фокстрот виготовляють на фабриках в Україні за спеціальним замовленням. Варто зазначити, що це не масове виробництво - кожна з партій товару з брендом Фоксі є унікальною і лімітованою.
Нагадаємо, анімована 3D-лисичка Фоксі з'явилася у цифровому просторі в 2019 році й одразу ж завоювала серця багатьох дітей і дорослих. За численними заявками, компанія реалізувала ідею зі створення плюшевого аналогу і восени 2021 року запустила першу лінійку фірмового мерчу з Фоксі. М'які іграшки, брелоки та подушки стали справжніми хітами, адже кожен з них дарує частинку радості та можливість мати ту саму руденьку лисичку.
Техноритейлер Фокстрот - один із найбільших омніканальних продавців побутової техніки і електроніки в Україні, у вересні 2024 року відзначив 30-річчя. Наразі мережа оперує 122 магазинами (на 100% енергонезалежні) у 66 містах, інтернет-магазином і мобільним застосунком Foxtrot.ua. За перше півріччя 2024 р. ритейлер сплатив понад 430 млн грн податків і передав пряму допомогу захисникам України на 40 млн грн.
Коментарі