Ексклюзиви
Понеділок, 02 лютого 2009 13:17

Білий дім намагається обмежити комерційне використання образу Обами

Білий дім намагається обмежити комерційне використання образу Обами
Новий президент США Барак Обама настільки популярний, що число тих, що мріють нажитися на його імені росте з кожним днем. Ще в пору передвиборної кампанії ЗМІ писали про "обамоманію", яка охопила світ, і, схоже, вона не тільки не стихає, але і розгорається з новою силою.

У зв"язку з особливим інтересом до особи темношкірого президента адвокати Білого дому хочуть обмежити використання зображення Обами. Про це повідомила прес-секретар Білого дому Джен Псакі.

Варто відзначити, що варіант передвиборного девізу Барака Обами: "Так, ми можемо" ("Yes we can") і заклик змінюватися вже використовувала, наприклад, компанія Ikea. Авіакомпанія Southwest Airlines Inc. переінакшила це гасло, але не впізнати його було неможливо, він звучав як "Yes You Can". Це ж гасло було використане навіть для реклами морозива з горіхом пекана в магазинах мережі Ben & Jerry"s Homemade Inc. - цього разу девіз перетворився на "Yes Pecan", але був так само легко впізнаваний.

Як відзначають експерти по рекламі, до цих пір, мабуть, неможливо пригадати жодного випадку, щоб який-небудь заклик політичного діяча був таким розтиражованим, відзначає агентство Bloomberg.

Адвокати Білого дому готують законопроект, який заборонить комерційне використання будь-яких натяків на Обаму без його дозволу

Проте скоро робити гроші на рекламі, що натякає на слова Обами або припускає використання його образу, стане проблематично. Адвокати Білого дому готують законопроект, який заборонить комерційне використання будь-яких натяків на Обаму без його дозволу.

До цього Білий дім вже заперечував проти будь-якого образу інших президентів США - наприклад, зображення президента Буша-старшого в рекламній кампанії медичних процедур. Використовувати зображення Обами вже встигли Національна асоціація освіти, а також коаліція Clean Coal Electricity, яка помістила обличчя Обами на свій рекламний плакат.

В період підготовки до інавгурації 20 січня 2009 року у Вашингтоні магазини і вуличні торговці продали тисячі футболок, кухлів і календарів з Бараком Обамою. В той же час і Інавгураційний комітет Конгресу також відкрив власний магазин з такими сувенірами, повідомляє NEWSru..

Нагадаємо, що два тижні тому спалахнув скандал після того, як американська компанія з виробництва іграшок "Тай" почала продавати ляльок з іменами доньок президента США - Малії і Саші.

Мати дівчаток і дружина президента Мішель Обама вимушена була через свою прес-службу виступити проти цієї акції компанії. "Ми вважаємо неприйнятним використовувати імена приватних громадян в цілях маркетингу", - заявила перша леді США.

Компанія "Tай" продавала колекційні м"які ляльки з темним кольором обличчя і з іменами "Чудова Малія" і "Мила Саша" за ціною 10 доларів за штуку. Виробники у відповідь відмовилися повідомити, чому вони назвали так ляльок, але заявили, що зовні іграшки абсолютно не схожі на 10-річну Малію і 7-річну Сашу.

Якщо попорпатися в пошукових системах, то можна знайти і пропозиція носити одяг в стилі того, в який була одягнена перша леді США в день інавгурації.

Зараз ви читаєте новину «Білий дім намагається обмежити комерційне використання образу Обами». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 855
Голосування Чому "Динамо" вилетіло з Ліги чемпіонів?
  • 1) слабкий тренер
  • 2) Суркіси - вчорашній день футболу
  • 3) нефарт
Переглянути
Погода