35-секундний відеоролик показує чоловіка, що упаковує одну з "дружин" в ящик щоб підготувати до відправки, тоді як йому в нерозпечатаному ящику доставляють нову "дружину". Вебсайт Rent-a-wife пропонує узяти в оренду одночасно до восьми з 9 тисяч 584 дівчат для виконання робіт по будинку, а також містить відгуки неіснуючих "задоволених клієнтів".
Один із засновників компанії DVDPost, що випустила цей ролик, Бернар Уїлмет, заявив, що реклама замислювалася "несерйозною" і "розрахованою на максимальний ефект", проте визнав, що ролик вийшов на межі несмаку.
За інформацією другої за величиною в Бельгії щоденної газети Metro, з 840 тисяч її читачів 53 відсотки хочуть, щоб рекламу заборонили, і лише 40 відсотків порахували її смішний і оригінальною, повідомляє Lenta.ru.
×
Коментарі