Працівники управління з благоустрою мерії зірвали в п"ятницю 10 рекламних банерів із вікон і даху торгового центру "Плазма" на просп. Московському, 20б на Петрівці. Йдеться про рекламні щити з логотипами торгових марок, які орендували приміщення в центрі.
О восьмій ранку до центру з"їхалися працівники благоустрою, "Київреклами", три крани "Силач" та міліція. Щоб потрапити на дах, до написів "Домотехніка" та "Спортлайн", виламали двері на горище.
— Реклама не має необхідних дозвільних документів. Її демонтовують згідно з розпорядженням мерії, — говорить "ГПУ" Анатолій Левусь, 60 років, начальник відділу безгосподарного майна управління з питань благоустрою.
У "Плазмі" подію називають чиновницьким свавіллям.
— Вони показали розпорядження Черновецького від 2007 року про демонтаж незаконно встановленої реклами. Мали пачку з адресами, де треба зірвати банери й рекламу. А мали б принести рішення суду на демонтаж реклами. А не дай Бог, сорокатонна махіна-реклама "Домотехніки" впала б під час демонтажу на припарковані машини? — продовжує Євген Колтунов, 37 років, представник власника "Плазми".
Із його слів, власники торгового центру подали у мерію на затвердження перелік зовнішньої реклами ще до відкриття комплексу, 2006 року. Міськадміністрація мала затвердити його за 30 днів, але не зробила цього й дотепер. Місяць тому суд дозволив "Плазмі" розмістити рекламу "Домотехніки" на даху.
Євген Колтунов каже, щороку чиновник у мерії пропонує йому заплатити хабар "на суму з п"ятьма нулями". Тоді дозволять розміщувати рекламу на центрі.
Усього на "Плазмі" було 32 банери.
Коментарі