Ексклюзиви
понеділок, 11 липня 2016 16:10

В Ізраїлі археологи виявили давнє поховання

Кладовище філістимлян

Американські та ізраїльські археологи виявили поруч з містом Ашкелон на півдні Ізраїлю кладовище філістимлян.

Під час розкопок знайшли численні людські останки і артефакти XI-VIII ст. до н. е. Кладовище виявили ще 2013-го, проте про результати проведених робіт публічно повідомили тільки зараз. Дослідники розкопали рештки 160 осіб, переважно дорослих людей і кілька поховань маленьких дітей. Передає УНІАН.

У багатьох могилах вчені знайшли предмети, які, мабуть, належали померлим - судини і чаші, рідше - прикраси і зброю: наконечники стріл і вістря списів. У деяких похованнях археологи поруч зі скелетами побачили флакони для парфумів.

Вчені планують провести радіовуглецевий аналіз останків і аналіз ДНК. Згідно з гіпотезою, філістимляни мігрували з заходу, приблизно в XII ст. до н. е. Про те, що цей народ був немісцевим, свідчать архітектура, стиль кераміки, глиняні черепки з написами несемітською мовою.

Керівник розкопок, професор Гарвардського університету Лоуренс Стаджер вважає, що філістимляни мігрували з узбережжя Егейського моря, можливо з Кіпру.