Заборона використовувати російські соцмережі може викликати протест у підлітків. Тому психолог Любов Найдонова рекомендує грамотно їм про це розповідати. Пише у Facebook.
"Прошу всіх освітян бути дуже виваженими. Можна сказати, що сьогодні ми маємо здати своєрідний іспит медіаграмотності щодо висвітлення медійниками подій у сфері кібербезпеки. Дуже велика роль освітян - допомогти дітям правильно зрозуміти ситуацію і запобігти можливим загостренням, характерним для молодих і гарячих, надати культурних форм діалогу", - сказала психолог.
Дітям варто розповідати не лише про заборону, а й про причини санкцій, їхні об'єми. Це допоможе їм зрозуміти необхідність відмови від мережі.
"Рекомендуйте дітям подивитися додатки до указу, хай і вони побачать - банки, транспортні, промислові, науково-виробничі компанії, бригади і батальйони, фонди тощо. До списку включена і низка телекомпаній. Це чудовий кейс з критичного мислення. Дайте завдання подивитися додатки, зрозуміти загальну мету документів у контексті дій РФ, подивитися, які саме санкції вводять", - порадила Найдонова.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Психолог розкрив значення 9 найпоширеніших снів
За принципами демократичного суспільства дітям пропонують написати, як саме, на їхню думку,порушує заборона їхні інтереси.
"Допоможіть дітям підготувати колективний лист звернення з викладенням своєї позиції і аргументів, запропонуйте разом пошукати способи розв'язання проблеми як об'єктивної суперечності, додайте знайдені результати і запропонуйте опублікувати в доступних медіа (шкільна газета в розділі дитячого самоуправління, відіслати в місцеву газету, на інтернет-портали)", - говорить фахівець.
17 травня починає діяти указ президента, який надає чинності рішенню РНБО про оновлення списку санкцій проти низки російських компаній, серед яких "Аерофлот", соцмережі "ВКонтакте" і "Одноклассники".
Коментарі