На Українському тижні моди дизайнер Олексій Залевський, 32 роки, на голови моделям примостив "ірокези" зі шприців і надуті презервативи. Колекція має назву "АнтиСНІД". Серед тих, хто показує його одяг, — шестеро ВІЛ-інфікованих. Залевський створив свою колекцію за сприяння фонду "АнтиСНІД" Олени Франчук, доньки екс-президента Леоніда Кучми. Сама Олена з"явилася на його показі у чорній сукні від Ів Сен-Лорана.
— Я готовий вийти на подіум в одязі від Залевського! — вражений колекцією кінорежисер Олесь Санін, 34 роки. — Тільки доведеться трохи схуднути.
Хореограф Дмитро Коляденко дарує Залевському пляшку мартіні.
Першим модну індустрію для боротьби з ВІЛ-СНІД використав 1988 року креативний директор американської компанії "Кеннет Коул продакшнс", яка випускала одяг. Він вивів на подіум моделей у одязі, що нагадував про небезпеку ВІЛ-СНІД.
З 2004 року фотограф Маріо Тестіно, Кеннет Коул і акторка Б"янка Джаґґер почали просвітницьку кампанію "Фешн флайтс AIDS" з метою більше розказати людям про СНІД, а також працювали з хворими дітьми.
Улітку 2005-го в магазинах Європи і Америки з"явилися футболки з логотипом акції "Дизайнери проти СНІДу". Їх одягли Бернард Вільгельм і Марина Ї — колишні учасники дизайнерської групи "Велика антверпенська шістка", а також музиканти з "Кардіанс", співак Роберт Сміт і фотограф Кіміко Йошида.
Останню акцію за боротьбу зі СНІДом здійснив італійський дизайнер Джорджіо Армані спільно з лідером рок-гурту "Ю Ту" Боно. Вони створили нову торгову марку "Ред" і частину зароблених коштів перерахують на допомогу інфікованим у Африці. Одна з колекцій, представлених у Торонто, складалася з кольорових презервативів.
Коментарі