Купувати побутову техніку в інтернет-крамницях краще, ніж у звичайних магазинах. Комп"ютер дозволяє заощадити час, підібрати товар з потрібними характеристиками і купити його дешевше.
Наталія Жук, 27 років, користується Інтернетом не перший рік.
— Через електронні магазини ми купили мобільні телефони — там вони дешевші. Два роки тому чоловік заробив кругленьку суму і ми наважилися на новий холодильник. Модель обирали через Інтернет. Зупинилися на німецькій фірмі "Лібхер" (марка, яка виготовляє тільки підйомну будівельну техніку і холодильники, не розмінюючись на фени, праски і музичні центри). Модель недешева, проте надійна — це ми також з"ясували в Інтернеті — на форумах, — каже Наталя. — Та й можливості холодильника нас задовольнили — двокамерний, бере мало енергії, розморожувати треба раз на рік, а "морозилку" і сам холодильник можна відключати окремо.
Роздивитися товар, "помацати" його на сайті неможливо
Але роздивитися товар, "помацати" його на сайті неможливо. Тому "познайомитися" з технікою подружжя поїхало в магазин. Після розмови з консультантом твердо вирішили — купують "Лібхер". У магазині ця модель коштувала понад 3 тис. грн.
Вихідні Наталя з чоловіком потратила на пошуки: де такий холодильник можна купити найдешевше.
— Відвідали з десяток магазинів різних торговельних мереж, — розповідає пані Наталя. — У деяких знайшли нашого "обранця" тільки на 50 грн дешевше. Вдома продовжили інтернет-пошук. Нарешті побачили те, що шукали — "Лібхер", безкоштовна доставка, гарантія від виробника — 3 роки. І майже на 500 грн дешевше від "магазинного". Наступного дня холодильник був у нас. Доплатили тільки 20 грн — за те, що принесли його на другий поверх.
Перевага інтернет-покупки — людина платить гроші після того, як товар привезли додому й вона пересвідчилася у справності.
Побачили те, що шукали: майже на 500 гривень дешевше від "магазинного"
— Серед недоліків онлайнових крамниць часто називають відсутність дешевих товарів, — розповідає Антон Бондаренко, 28 років, що працює в одному з інтернет-магазинів. — На деяких сайтах справді немає дешевої техніки. Пояснюють, що фірмі невигідно. Але це вада не інтернет-торгівлі, а окремих керівників. Якщо робота організована правильно, то й дешевші товари приносять прибуток.
— Порівняно із Західною Європою, у нашій країні інтернет-бізнес тільки починає розвиватися, розповідає менеджер фірми з електронного продажу побутової техніки "Майкросел" Дмитро Кимачинський, 29 років. — Але й зараз один із наших сайтів щодня відвідують 950–1900 чоловік. 30–50 — роблять покупки. 80% із них — кияни, решта — переважно мешканці Київської області. Покупців з інших регіонів небагато, бо терміни та вартість доставки (по Києву — безкоштовно, в межах області — 3 грн/км, в інші ж регіони везуть трансагентства за своїми тарифами) "з"їдають" основні переваги інтернет-торгівлі — швидкість та нижчу вартість.
Товар |
Магазини | Сайт microsell.ua | Сайт katran-s.kiev.ua" | Сайт 003.com.ua | Сайт 220.com.ua (Львів) |
Холодильник "Самсунґ RL-33 EBSW" | 3319 ("Ельдорадо") | 2368,44 | 2435,95 | 2375 | 2446.00 |
Телевізор "LG LAFINION 55" |
1380 ("Фокстрот") |
1238,4 | 1248,72 | 1341 | 1616.00 |
Пральна машина "Арістон AVSL 80" |
2139 ("Ельдорадо") | 2012,4 | 2054,85 | 2105 | 2094 |
Адреси деяких інтернет-магазинів
http://www.microsell.ua/
Коментарі