Ексклюзиви
понеділок, 18 грудня 2006 15:19

Страховиків не цікавило, чому луснула шина

Тиждень тому киянин Володимир Люльков, 51 рік, урешті продав за символічні гроші — 2,5 тис. грн — свою "Славуту". Чоловік зізнається, що надалі зважуватиме "на всі сто відсотків", перш ніж купувати наступну машину в кредит.

Володимир Миколайович — майстер-гіпсокартонник. Має 33 роки водійського стажу. "Славуту" придбав у кредит ще в червні 2003-го в автосалоні "ЗАЗ-Деу" на Великій Кільцевій дорозі. Більшу частину суми чоловік зібрав сам. Виклав її одразу, купуючи авто. Залишилося сплатити ще 8 тис. 400 грн. Поручителем при купівлі машини в кредит став його син Віталій. Суму, якої забракло, салон оформив у кредит на два роки в "Інтербанку". Той порекомендував покупцю "свою", солідну й знану в Україні страхову компанію — "Гарант-Авто". Вона застрахувала автомобіль по-повному КАСКО — від викрадення, ДТП. Підписали акт купівлі та страховий договір. Володимир Миколайович отримав новенький техпаспорт, де в графі "власник транспортного засобу" було вписано — АКБ "Інтербанк".

Будівельник недовго від"їздив на новому авто. Вже в листопаді 2003-го він разом із дружиною потрапляє в аварію. Приблизно за десять кілометрів від села Вереміївка (Ніжинський район, Чернігівська обл.) на швидкості 80 км/год передня права шина несподівано злетіла з металевого ободу. Машину різко "повело". Вона вискочила з дороги в кювет, перевернулася, сильно побилася. Під час аварії постраждала дружина Володимира Люлькова. Жінка від удару отримала серйозну травму хребта.

Чоловік більше десяти разів приходив до офісу страховиків

Далі почалося розслідування страхового випадку. Але допомоги від страховиків Володимир Люльков так і не отримав. Протягом чотирьох місяців (із листопада 2003-го по березень 2004-го) "Гарант-Авто" не могла вирішити, як їй бути в цій ситуації. Хоча згідно з укладеним договором компанія мала врегулювати випадок і прийняти рішення максимум протягом місяця.

Страхувальники так і не з"ясували, чому в Люлькова на швидкості злетіла шина. Вони не вимагали точної експертизи. Хоча цілком можливо, що в автомобілі була технологічна неполадка з вини виробника.

— Представники "Гарант-Авто" приїхали на штрафмайданчик у Ніжині, де стояла моя "Славута", сфотографували її, а потім розвернулися і поїхали. Їх не цікавило, що сталося з шиною і чому. А ДАІ причину аварії визначило дуже розпливчато — "водій не справився з керуванням". І все, — розповідає Люльков.

Чоловік більше десяти разів приходив до офісу страхувальників. Але чіткої відповіді, чи відшкодує компанія вартість можливого ремонту автомобіля, йому так і не дали. Володимир Миколайович регулярно щомісяця справно сплачував кредит. Урешті банк і страхова компанія дійшли згоди та підписали між собою своєрідну "мирову".

У висновку "Гарант-Авто" зазначалося таке. Оскільки машина не підлягає ремонту, компанія відмовляє клієнтові у виплаті страховки. Після цього організація віддала "Інтербанку" суму, якої киянинові не вистачало після аварії для сплати кредиту в повному обсязі (близько $800). А банк, у свою чергу, переписав право власності на автомобіль на Володимира Миколайовича. Водій, так би мовити, залишився біля "розбитого корита". Кредит повністю виплачений. Але вартість його ремонту — справа власника.

— Хоча в страховому договорі з компанією було вказано, що у випадку ДТП вона відшкодовує 75 відсотків суми ремонту, — продовжує Люльков.

Усі фахівці спеціалізованих СТО, яким він показував машину, сказали: "Славуті" потрібно ставити новий кузов. Це приблизно дві третини від вартості нового авто. Механіки порадили Володимирові продати пошкоджений автомобіль і не займатися його ремонтом.

Приблизно така ж ситуація сталася 2 роки тому ще з одним колегою Володимира Миколайовича. Чоловік купив нове "Рено Кліо" через банківський кредит на 5 років. Потрапив у аварію. Страхувальники й банк розрахувалися між собою, а він залишився з купою брухту.

— Чому зі мною сталося саме так, не знаю. До кредитування моє ставлення залишилося незмінним. А ось до страхових компаній воно точно змінилося. Для мене суцільна загадка, як саме їх обирати, як працювати з ними. Вони вирішують із банками свої справи, а я пролетів, — уважає Володимир Люльков.

Зараз ви читаєте новину «Страховиків не цікавило, чому луснула шина». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути