Дві "модні" акції — Український тиждень прет-а-порте "Сезони моди" і Міжнародний фестиваль моди "Київський подіум" — об"єдналися.
Тепер на українському фешн-ринку буде єдиний тиждень моди. Він пройде 15–21 березня в "АльтаЦентрі".
Свої колекції представлять 37 дизайнерів з України, Росії, Грузії, Італії. Особливість нинішньої акції — показ колекцій провідних торгових марок "Села", "Любава", "Сенті" (трикотажна фабрика "Роза"), ТМ "Віктор Черкаський", ТМ "Сереброва". Також у спадок від "Сезонів" залишиться дефіле "Нові імена". З цієї сходинки у модний небосхил "злетіли" Ірина Каравай, Андре Тан, Олеся Теліженко.
Український тиждень — єдина професійна акція у сфері моди. Її формат відповідає світовим стандартам проведення тижнів прет-а-порте. Генеральний спонсор модної акції — ТМ "Шедевр".
Коментарі