вівторок, 08 серпня 2006 17:49

Коляска для маляти має бути легкою

Автор: Фото: Євген КОЛЕСНИК
  Киянка Олександра Гапченко з дев’ятимісячним Миколкою в магазині ”Мерсі” на Дарниці роздивляються одну з найдорожчих моделей — триколісну коляску за три тисячі гривень
Киянка Олександра Гапченко з дев’ятимісячним Миколкою в магазині ”Мерсі” на Дарниці роздивляються одну з найдорожчих моделей — триколісну коляску за три тисячі гривень

У магазинах дитячих товарів продають коляски на трьох колесах. Вони зараз дуже модні, тому купують їх часто. Щоправда, більшість мам швидко розчаровуються в цих моделях. Жалкують, що не купили звичайну чотириколісну.

— Коляску для Сашка вибирали в "Дитячому світі" на Дарниці. Там багато різних, але ми з чоловіком чомусь узяли триколісну. Подумали: раз нова, значить краща й зручніша, — розповідає 24-річна киянка Юлія Пролончук, мама 8-місячного хлопчика.

Уже через тиждень пожалкували про покупку. На дорозі маневрує погано, на брівку заїхати важко, та й у складеному вигляді займає чимало місця. А коштує дорожче за звичайну.

— Зараз триколісні конструкції дуже модні, але функціонально вони поступаються чотириколісним. Місця в квартирі займають стільки ж, а дитині в ній не дуже зручно, — пояснює заввідділу магазину "Дитячий світ" на Дарниці Наталя Козлова, 26 років.

27-річна киянка Наталка Жук має дворічного сина. Каже, що триколісні коляски незручні для міста.

— Як із нею перейти дорогу через пішохідний міст? Рейки на сходах зроблені під чотириколісний візок. До того ж у більшості дитячих поліклінік немає ліфтів, а коляску внизу залишити не можна, бо вкрадуть. Візочок з подвійними тонкими коліщатами на сходи теж не випхаєш — рівчачок із розміром коліс не збігається. Парні колеса взагалі не раджу брати. Вони крутяться, куди їм хочеться, а не куди мамі треба. Тому по вибоїнах зовсім погано їде. У мене до коляски кілька вимог: має бути неважка, проходити в двері ліфта, легко однією рукою складатися. І щоб корзина-багажник була об"ємною: для дитини треба тягати з собою силу-силенну речей. Часто ще й продукти.

Рейки на сходах зроблені під чотириколісну коляску

Сучасні коляски мають багато функцій. Більшість з них не потрібні, тільки ціну піднімають. А справді важливо — чи надійні колеса, чи регулюється спинка на сидяче та лежаче положення (бажано, щоб вона опускалася поступово, а не мала три фіксовані положення), чи надійні ремені безпеки (не тільки на поясі, а ще й широка лямка між ногами, щоб дитина не сповзала вниз). Наталя Козлова сказала, що  обов"язково мають бути гальма. Зараз роблять їх прямо на ручці, як у велосипеда. Легенько натискаєш — і коляска зупиниться.

— Не соромтеся в магазині кілька разів скласти і розкласти коляску. Це має виходити швидко й легко. Бо якщо деталі заїдають, то з часом вони зовсім не працюватимуть, — пояснює Оксана Забишна, 34 роки, продавець магазину "Все для немовлят" на Борщагівському ринку. Вона радить обирати візки з елементами, які знімаються. Тоді їх зручно прати.

У столичних магазинах продають і коляски зі змінними люльками: на зиму й літо. Їх називають 2 в 1. Але вони важкі, тому мами, як правило, швидко переходять на легкі коляски-тростини.

— Спочатку купили польську люльку-трансформер 2 в 1. Та вже в чотири місяці пересіли на коляску-тростину. Не було сил тягати "трансформер" на п"ятий поверх. До того ж така зразу не складається: треба знімати люльку, щоб зібрати колеса. Підняти і коляску, і дитину разом взагалі не реально, навіть чоловікові, — розповідає мама півторарічної Насті, киянка Марина Долюнько, 27 років.

Подруга Марини Жанна також купила коляску 2 в 1. Вона живе на першому поверсі — заносити легше. Але жінку розчарував літній варіант. Борти низькі, а ременів безпеки немає. Дитина потягнулась за іграшкою і випала з коляски. Добре, що це сталося вдома, маля не постраждало.

Поряд із "Дитячим світом" працює ринок "Дитячий пасаж" із багатьма магазинчиками. У них пропонують міні-коляски. Виглядають вони так само, як стандартні чотириколісні, але наполовину менші, легші й компактніші. Коштують 350 гривень.


Скільки коштують, грн


 Коляска звичайна  300–900  має одну люльку
 Коляска 2 в 1  700–3500  має дві — зимову і літню — люльки
 Коляска 3 в 1  1500–4000  зимова, літня люльки та автомобільне сидіння чи кошик, в якому можна переносити дитину
 Коляска для прогулянок  250–1300  для малюків від 4–5 місяців, холодна для зими
 Коляска-тростина  120–350  найпростіші, компактно складаються


Подбайте про дощовик та москітну сітку

Не завжди в комплекті до коляски додаються аксесуари. Тож не забудьте купити: дощовик, москітну сітку та чохол для ніжок.
— Бувають повністю укомплектовані моделі, навіть з сумочками у тон коляски, але вони дорожчі. Краще аксесуари купувати окремо. Наприклад, сітка та дощовик коштують по 10–15 грн, а чохол — гривень 50, — розповідає Оксана Забишна, 34 роки.

Зараз ви читаєте новину «Коляска для маляти має бути легкою». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути