— Коли "Ґуччі" на голові, "Дольче і Ґаббана" на попі, а внизу якась "Прада" — на це неможливо дивитися, — каже столична дизайнерка Діана Дорожкіна. — Залишається надіти дорогий перстень і не зняти з нього бирочку з ціною. Поєднувати в одному комплекті кілька відомих брендів — неприпустимо.
На думку Дорожкіної, також із моди виходить масовий однотипний одяг:
— Наші жінки вміють бути ексклюзивними. Декому тільки потрібна корекція стилю. Хоч я бачила і за кордоном одну баришню з хорошими брильянтами, в шубі й кросівках на босу ногу. Сережки з брильянтів тисяч тридцять доларів потягнули б. А смаку — нуль. Як кажуть, "перший халат, який попався, був норковий".
Київська дизайнерка Ірина Чорнобай, 36 років, зауважує, що за цей рік жінки в столиці почали частіше замовляти одяг у дизайнерів. Гадає, пошити вечірню сукню можна за $100. Тканина буде недорогою. Але класична модель з неї виглядатиме вишукано.
— Класичні силуети і каміння Сваровські наступного року не вийдуть із моди, — ділиться дизайнерка. — Думаю, квадратний каблук стане менш популярним. Хоч він і практичніший, аніж шпилька.
Ірина Чорнобай радить жінкам уважніше вибирати взуття:
— Воно хромає більше всього. Часто буває, що жінка хоче якнайскоріш одягти нові модерні туфлі й не чекає, доки купить до них відповідний "верх".
Коментарі