Горілка "Біленька" продається з новою двосторонньою етикеткою. Так компанія-виробник захищає продукт від підробок.
— Етикетка виглядає як велика голограма, — пояснює бренд-менеджер торгової марки Роман Степановський, 27 років. — Зі зворотного боку, через скло та рідину, можна прочитати назву горілки — там є сіро-срібний напис. І розгледіти знак якості.
На етикетці по діагоналі проглядається напис маленькими буквами "Якість вища за ціну".
— Щоб виготовити таку етикетку, треба спеціальне обладнання. Текст наносять між двома шарами фарби, — каже Степановський. — На фірмовому ковпачку теж назва горілки. Якщо піднести його під ультрафіолетове проміння, контур літер світиться блакитним.
Пляшка теж нова, виготовлена за ексклюзивним дизайном. Внизу кругла, від середини форма плавно переходить у квадратну.
Коментарі