![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/697/697750_1_w_570.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/697/697750_2_a_135_100.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/697/697750_3_a_135_100.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/697/697750_4_a_135_100.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/697/697750_5_a_135_100.jpg?v=0)
Шведський бренд одягу H&M пропонує мікс образів для літнього сезону. Головним акцентом є принт та пастельна однотонність.
Дизайнери поєднали блузи з рюшами та брюки стилю "кежуал". До коротких шортів із завищеною талією пропонують піджаки з рукавами "три чверті". Для романтичних образів - короткі топи зі спідницями або шортами та взуття без підборів. Акцент зробили на аксесуарах — сережках, намисті, браслетах.
Також трендом сезону стали довгі жилети без рукавів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Пір'я, стрази та балетні пачки — тренд сезону
Бренд H&M існує з 1947 року. Спеціалізується на роздрібному продажі якісного і доступного одягу та взуття.
×
Коментарі