
Американська корпорація Apple випустила новий рекламний ролик, приурочений до Всесвітнього дня поширення інформації про проблему аутизму (відзначається 2 квітня).
Героєм відео став 16-річний підліток-аутист Диллан Бармаш з Каліфорнії (США).
Діллан не розмовляє, але завдяки новим технологіям у нього з'явилася можливість спілкуватися з людьми і доносити їм свої думки. У 2014 році про хлопця дізнався весь світ завдяки його промові на випускному середньої школи. Бармаш набирав слова на iPad, після чого вони проводилися за допомогою вбудованого голосового движка.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Лікарі назвали 10 ознак аутизму у дитини
У промовідео Диллан і його мама відзначають, що завдяки планшету хлопчик отримав можливість висловлювати свої думки.
Відео було опубліковано на YouTube 2 квітня і на даний момент його переглянули понад 3,5 мільйона разів.
Коментарі