Кажуть, що лідерами не народжуються - ними стають. Лідерські задатки потрібно закладати у дитинстві та з віком розвивати, переконані психологи. Іноді діти встигають відкрити у собі ці якості під час навчання у школі. Відтак відвідують різні лекції та семінари із саморозвитку.
Зараз в Україні набирає популярності аналог gap year. Це - Академія лідерства. Випускники шкіл не тільки роблять паузу перед вступом до вузу та інтенсивно навчаються, а й займаються саморозвитком та самовдосконаленням.
"Я завжди мріяла про навчання у Лондоні. Втім, це здавалось настільки нереальним, що я зупинилась на кіно- і телемистецтві в Інституті журналістики КНУ імені Тараса Шевченка. Коли друзі розповіли про Академію та її лекторів, серед яких Владислав Троїцький і Святослав Вакарчук, вирішила вступити до неї", - каже 20-річна Іванна Гребеняк з Тернополя.
Графік навчання в УАЛ з 6 ранку до 23 ночі. Протягом дня - лекції, семінари, робота у команді над різними проектами.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Українець розповів, для чого пауза перед вступом до університету
"Це навчило мене жити у ритмі, відповідально ставитися до свого життя та бути ефективною. Перед референдумом щодо ратифікації Угоди про асоціацію між Україною та Євросоюзу ми поїхали у Нідерланди. Хотіли розповісти про важливість підписання цієї угоди для майбутнього нашої країни. Ще у потязі ми ходили по вагонах і агітували людей. Один з пасажирів виявився журналістом. Наступного дня фото з його смартфону та наша історія потрапили на першу шпальту національної преси. Ми розмовляли з людьми на вулицях, влаштовували флешмоби, щоранку бігали новими маршрутами і кидали у поштові скриньки листівки з інформацією про Україну. Таким чином намагалися привернути увагу до України. У результаті ми зав'язали 11 тисяч живих контактів. Наша діяльність отримала охоплення більше 2 мільйонів в інтернеті. Це був момент прозріння. Я відчула, що разом ми здатні на все", - ділиться враженнями дівчина.
Практика підготовки до нового життя випускників шкіл поширена за кордоном. Вперше її застосували у Британії в 70-х роках минулого століття, як спробу заповнити період між випускними іспитами та початком занять в університеті. Це можливість зробити перерву в традиційній освіті для саморозвитку та пошуку осмисленого професійного вибору.
Коментарі