середа, 12 квітня 2017 12:21

Сучасна школа не відповідає запитам учнів - Гриневич

Сучасна школа не відповідає запитам учнів - Гриневич
Розповіли про концепцію Нової Української Школи. Фото: bangladesh-blog.pp.ua

У рамках освітнього фестивалю "Арсенал ідей" міністр освіти і науки Лілія Гриневич зустрілася зі школярами. На заході обговорили основні положення концепції нової української школи.

Нинішня школа не відповідає запитам учнів. Саме тому нова реформа має за мету трансформувати середню освіту від знаннєвої моделі до компетентнісної. Про це заявила Лілія Гриневич.

"Першочергове завдання вчителя у новій школі – дати учню розуміння, де та як можна застосувати отримані знання на практиці, а також використати їх для вирішення особистих проблем, досягнення цілей", - каже міністр.

Нова школа буде успішна тоді, коли в ній існуватиме комфортне освітнє середовище.

"Страх і тиск мають припинити бути основним мотиватором до навчання. Натомість їх має змінити усвідомлений підхід. Освітні системи, які дають найкращі результати навчання, мають таке ж середовище. Водночас комфорт у них тісно переплетений з академічною вимогливістю. І це правильно", – розповідає Лілія Гриневич.

На зустрічі порушили питання перенавчання вчителів. Без цього вдало провести реформу неможливо, заявила міністр. Міністерство планує перепідготувати 25 тис. вчителів.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Освіта по-новому: діти оцінять роботу вчителів

Реформу зі створення нової української школи розпочнуть з 2018-го. Тоді у перший клас підуть діти, які навчатимуться 12 років. З наступного року повністю змінять шкільну освіту, каже міністр освіти і науки Лілія Гриневич. Нова українська школа - це нові державні стандарти.

Зараз ви читаєте новину «Сучасна школа не відповідає запитам учнів - Гриневич». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 4069
Голосування Чи варто із дітьми вчити уроки?
  • У жодному разі не треба
  • Завжди потрібно
  • Треба до 5 класу
  • Потрібно, якщо дитина заробила погану оцінку
  • Слід тільки перевіряти виконане завдання
  • Треба, якщо про це благатиме дитина
Переглянути