субота, 29 липня 2017 18:31

Проблеми з особистими кабінетами виникали через нове програмне забезпечення – Гриневич

Проблеми з особистими кабінетами виникали через нове програмне забезпечення – Гриневич
Нове програмне забезпечення - одна з причина збоїв у роботі особистих кабінетів Фото: blogger

Під час вступної кампанії абітурієнти часто скаржилися на збої у роботі їхніх особистих електронних кабінетів. У Міносвіти пояснювали, що це відбулося через те, що самі вступники вводили некоректні дані. Були пропущені апострофи, розбіжності в одну літеру, неправильно чергувалися "і"/"и". Також було неспівпадіння назв населених пунктів, які змінили в ходу декомунізації.

Та не менш важливою причиною була некоректна робота нового програмного забезпечення, яке обслуговує єдину державну базу освіти, тобто володіє всіма персональними даними студентів, викладачів, абітурієнтів. Лише нещодавно його передали до державної власності. Технічні проблеми виникали через те, що програмне забезпечення вводили у експлуатацію перший рік. Його тестування співпало з роботою системи в посиленому режимі в межах вступної кампанії.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Безліч економістів і мало фізиків: стало відомо, які спеціальності обирають абітурієнти

"Старе програмне забезпечення перебувало у власності фізичної особи. Свого часу, у 2013 р. цей ФОП отримав інтелектуальні і майнові права від приватної фірми, яка мала свої рахунки в офшорах. Це створювало велику небезпеку. Єдину державну базу з питань освіти обслуговувала виключно ця приватна особа. Підприємець оцінив програмне забезпечення на 17 млн. грн. Ми не могли без тендеру проплатити такі кошти. У результаті - підприємець відмовився співпрацювати з інфоресурсом і продовжувати доопрацювання бази у жовтні 2016 р.", - повідомила Gazeta.ua міністр освіти Ліля Гриневич.

Проведення відкритого тендера, а потім блокування його результатів, скоротили терміни на розробку нового програмного забезпечення більш, ніж удвічі, повідомили у міністерстві.

"Ті труднощі, які виникли перед приймальними комісіями, перед нашими абітурієнтами, які пов'язані із першим роком введення нового програмного забезпечення, в ході кампанії одразу виправлялися. Натомість ми маємо програмне забезпечення, яке у власності держави. А це гарантує високу безпеку даних. І дає можливість постійно працювати над його удосконаленням. Вступники зможуть відчути це на собі протягом наступних років", - пообіцяла Гриневич.

Після завершення вступної кампанії у Міністерстві проведуть ретельний аналіз усіх проблем, які виникли у роботі програмного забезпечення цього року. Обіцяють, що наступного року система працюватиме більш досконало.

У Міністерстві освіти і науки України зупинили прийом заяв до вищих навчальних закладів України. Проте для абітурієнтів з тимчасово окупованих територій ці терміни подовжені. Мешканці Донбасу та Криму можуть подавати заяви на вступ до вишів через спеціально-створені центри "Донбас-Україна" і "Крим Україна" до 30 вересня.

Зараз ви читаєте новину «Проблеми з особистими кабінетами виникали через нове програмне забезпечення – Гриневич». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі