Міжнародна група психологів склали список тем, на які не можна говорити на роботі.
"Через необачний вислів можна опинитися у незручній ситуації або навіть завдати шкоди своїй кар'єрі . Це не означає, що ви маєте перетворитися на машину, яка тільки працює і ніколи не розмовляє з колегами, ніколи не ділиться чимось особистим", - каже головний виконавчий директор Інституту підвищення ефективності праці США Бернард Марр.
Науковці провели опитування близько мільйона працівників. Усі вони займали різні посади, повідомляє oane.ws. За допомогою тестування фахівці встановили, як складений ними список впливає на працездатність.
Перш за все, не варто говорити про своє особисте життя. Вчені назвали цю тему пікантною. Тому її варто обговорювати лише з близькими людьми.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Вчені з'ясували як змінюється людина за 60 років
Другим пунктом стали політичні переконання. Саме через думки такого характеру часто між колегами виникають розбіжності. Третій пункт у списку табу - заробіток. Психологи радять не обговорювати як власний дохід, так і кошти інших.
Фахівці застерігають говорити про плани на майбутнє. Зокрема, про можливу зміну роботи. Такі теми швидко доходять до начальника. Крім того, не можна говорити про ненависть до роботи. Ненависть породжує падіння робочого духу колективу.
Вчені з американського університету Луїсвіль, що здібності людини можна побачити глянувши в очі. Експерти з'ясували, що блакитноокі люди набагато успішніші.
Коментарі