четвер, 21 листопада 2013 14:48

В Україні закривається кожен другий салон краси

В Україні закривається кожен другий салон краси
Фото надане Галиною Балаушко

Кожен другий салон краси закривається протягом року після відкриття. Про це Gazeta.ua розповіла власник салону краси Галина Балаушко.

"Половина салонів краси приносять своїм власникам збитки, - каже Галина Іванівна. - Ви можете відкрити салон у центрі Києва, зробити середні ціни, пропонувати акції і подарунки постійним клієнтам, але доходу не матимете доти, доки не створите бізнес-план і не наберете хороший колектив".

За словами Балаушко, власники салонів краси зазнають збитків і закривають свій бізнес, бо не створюють бізнес-планів перед відкриттям, набирають некваліфікований колектив і економлять на косметиці та обладнанні.

"Перед тим, як відкрити салон краси, я чотири роки працювала на хазяйку. Була перукарем в одному з престижних київських салоні. Спостерігала, як господарі роблять бізнес, які обов'язки покладають на адміністратора, майстрів з манікюру, масажистів, косметологів і перукарів. Одним словом вчилася на їхніх помилках і переймала досвід", - пригадує Балаушко.

Каже, вести такий бізнес можна тільки здобувши досвід роботи у цій сфері.

"Зараз не вигідно відкривати перукарню, - пояснює Балаушко. - Я знала про це, тому назбирала 10 тисяч доларів, ще 20 тисяч взяла у кредит. Салон краси повинен мати у собі перукарські крісла, манікюрний і масажний салони. За бажанням власника там варто відкрити ще кабінет косметолога та солярій. Більшість персоналу, який я найняла, до цього працював зі мною. Я знаю цих людей, як професіоналів, тому можу їм довіряти. До того ж у кожного з них вже є свої постійні клієнти, а отже я можу бути упевненою, що ми матимемо дохід".

У такому бізнесі конкуренція надзвичайно висока.

"Багато хто думає, що перукарська справа приносить дохід навіть у кризу, бо люди все рівно йдуть стригтися та фарбуватися. Так то воно так, але якщо у клієнта буде вибір: іти до вас і стригтися за 70 гривень чи у сусідню перукарню за 30, він більш за все зекономить і омине ваш салон. Клієнтів треба заохочувати. Тому у нашому салоні кожна 10 стрижка безкоштовна", - зазначила жінка.

Радить, починаючи такий бізнес, постійно розвиватися.

"Зараз я не маю достатньо часу, щоб стригти клієнтів, але постійно відвідує виставки і салони. Сама можу залишатися без зарплати і вкласти гроші у нове обладнання, але економити на своїх майстрах - гріх. Вони отримують зарплату вчасно і мають косметику та обладнання, яке замовляють. Цим гарантують мені, що кожен клієнт вийде з салону задоволеним", - говорить Балаушко.

Зараз ви читаєте новину «В Україні закривається кожен другий салон краси». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

2

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути