"Хтось замовляє лебедів, скручених з повітряних кульок, комусь більше до вподоби серця. Майже кожна друга пара молодят у Києві вибирає для весілля аероарку", - розказує Аліна Копилова.
З чоловіком Дмитром 2010 року вона створила фірму з продажу гелієвих кульок. Друкує на них рекламні логотипи, робить арки з повітряних кульок на відкриття магазинів і весілля.
"Це бізнес, який не боїться кризи, - каже Аліна Сергіївна. - Без повітряних кульок зараз не обходиться весілля, день народження, Новий рік, випускний вечір і 1 вересня. Найпопулярніші - гелієві, бо їх можна відпустити у небо і загадати бажання. Продаж кульок ми почали з парку. Торгували ними на вихідних. Попит був на скручені з кульок зайчики, ведмедики і серця. Потім створили свій сайт".
Каже, після створення сайту кульки почали активно замовляти на День Валентина.
"Червоні повітряні серця купували партіями. Найняли на день 6 кур'єрів, бо не встигали доставляти замовлення у різні райони Києва. На Оболонь один хлопець замовив 50 червоних сердець, накачаних гелієм. Так освідчився коханій дівчині", - розповіла Копилова.
За її словами, на 8 березня замовляють скручені з кульок квіти.
"Букети з повітряних кульок - теж гарний спосіб висловити свої почуття. Тільки їх доставити непросто. Кур'єри надувають і скручують їх у під'їзді, щоб не пробити чи випадково не відпустити у небо під час доставки", - зазначила Копилова.
Торік освоїла аеродизайн. Кульками уміє прикрашати актові зали, ресторани напередодні весіль.
"Арку для молодят можу оформити за півгодини, - розповідає. - На замовлення оздоблюю її міні-ліхтариками, які змінюють кольори підсвітки. Метр арки коштує 80 гривень. Одна кулька, наповнена гелієм, - від 10 гривень. На весілля модно купувати таку кількість кульок – скільки запрошено гостей. Щоб усі разом могли випустити кульки в небо і загадати бажання".
За 500 грн прикрашають ресторан, за 150-200 грн - весільний кортеж. Зізнається, що найкращі заробітки напередодні та у вихідні. За вікенд на повітряних арках і гелієвих кульках подружжя заробляє 4-5 тисяч гривень.
"На заробітки не жаліємось, бо собівартість кульки всього 20 копійок. Балони з гелієм купуємо у будівельному гіпермаркеті. Коли у березні на них була знижка - мінус 30%, то купили 30 балонів. Партії кульок з написами і логотипами замовляють страхові компанії, туристичні агентства, політичні партії та інтернет-магазини", - говорить Копилова.
Коментарі